Manhattan clearface

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Anonym trådstarter

Ved i om man "må" bruge Manhattan clearface når man er gravid? 

Efter jeg stoppede på mine p-piller, har jeg haft sindssygt uren hud  Jeg købte Manhattan clearface ansigtsrens og creme, fordi jeg brugte det i mine teenage-år Det er super godt.. Men nu kom jeg til at tænke på, at jeg ikke ved om man må bruge det, når man er gravid. Er det ikke endnu, men håber på, snart at blive det  

Ved i om man må det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Kay

der er jo ik nget man ikke må når man er gravid... men der er ting der bliver frarådet...

fx. cremer og den slags med parafume og parabener... så det er om at kigge bag på beholderen og se om der er noget af det i og så vælge om man vil bruge det alligevel, eller lade være...

Anmeld

30. juni 2012

malliebooh

Der er selvfølgelig ting man skal holde sig fra , men alt med måde

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

der er jo ik nget man ikke må når man er gravid... men der er ting der bliver frarådet...

fx. cremer og den slags med parafume og parabener... så det er om at kigge bag på beholderen og se om der er noget af det i og så vælge om man vil bruge det alligevel, eller lade være...

Ja ja, det var også det jeg mente  Men altså vil jo helst ikke udsætte bebs for noget der ikke er godt

Jeg har nemlig smidt æsken ud, så jeg kan ikke se det. Så googlede jeg det og der fandt jeg en debat, hvor en skrev, at hun stoppede med det da hun var gravid, fordi det ikke var godt. Men en anden skrev, at der ikke var parabener i  Så bliver jeg altså rundtosset hehe

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

malliebooh skriver:

Der er selvfølgelig ting man skal holde sig fra , men alt med måde

Ja det er rigtigt Men synes jo bare at det er rimelig meget, når jeg bruger det hver dag. 

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja ja, det var også det jeg mente  Men altså vil jo helst ikke udsætte bebs for noget der ikke er godt

Jeg har nemlig smidt æsken ud, så jeg kan ikke se det. Så googlede jeg det og der fandt jeg en debat, hvor en skrev, at hun stoppede med det da hun var gravid, fordi det ikke var godt. Men en anden skrev, at der ikke var parabener i  Så bliver jeg altså rundtosset hehe

står det ikke på selve flasken???

altså... jeg har det sådan alt med måde... nogle ting gør jeg altså stadig selvom jeg er gravid... sætter mig ind i tingene og vælger der efter det jeg syntes er bedst for mig/os og baby...

så det er med at få undersøgt om hvad den inden holder.. og så find ud af med dig selv om du vil/kan finde andet der virker... eller om du vil gå og havde urenhud i 8-9 måneder... eller om du fortsat vil bruge det...

jeg bruger de stribede fra matas... men min hud har heller aldrig været voldsom slem...

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

står det ikke på selve flasken???

altså... jeg har det sådan alt med måde... nogle ting gør jeg altså stadig selvom jeg er gravid... sætter mig ind i tingene og vælger der efter det jeg syntes er bedst for mig/os og baby...

så det er med at få undersøgt om hvad den inden holder.. og så find ud af med dig selv om du vil/kan finde andet der virker... eller om du vil gå og havde urenhud i 8-9 måneder... eller om du fortsat vil bruge det...

jeg bruger de stribede fra matas... men min hud har heller aldrig været voldsom slem...

Nej det synes jeg ikke det gør  Måske jeg skulle tjekke det igen. Ja det er rigtigt. Jeg må prøve mig frem  Evt. prøve det fra matas. Det plejer også at være okay. Bruger også deres make-up fjerner

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Nej det synes jeg ikke det gør  Måske jeg skulle tjekke det igen. Ja det er rigtigt. Jeg må prøve mig frem  Evt. prøve det fra matas. Det plejer også at være okay. Bruger også deres make-up fjerner

der er i altfald meget af det fra matas der hverken har parafume eller parabener ellers er der også placir... som ik koster en midelsvær formue... (sys jeg meget af det gør)

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

der er i altfald meget af det fra matas der hverken har parafume eller parabener ellers er der også placir... som ik koster en midelsvær formue... (sys jeg meget af det gør)

Ja det kan nemlig hurtigt blive dyrt!  

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja det kan nemlig hurtigt blive dyrt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.