er ved at blive sindsyn... hjælp ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Moar2012

Min datter på 2.5 år er umulig at få til at sove om aftenen.. Bruger mellem 1-2 timer hver aften og hun skriger bare hele tiden..
Hun kommer i seng mellem 19:30-20:00 men sover først omkring kl 21..
Hvis jeg venter med at putte hende sover hun bare endnu senere..
Det har stået på nu i 2 md er ved at blive sindsyn...
Nogle med gode råd til hvordan jeg kan få hendr til at sove???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Pikku Myy

Jeg tror jeg vil prøve at putte hende noget tidligere - det virker nogen gange. Det kan skyldes at hun har svært ved at falde til ro fordi hun er overtræt eller at hun er meget afhængig af sit "sove-vindue".

Er hendes værelse mørklagt?

Anmeld

30. juni 2012

Moar2012

Tidligere er prøvet det virker overhovedet ikke. Hun havde mørklægning men nu har vi prøvet uden men ikke noget positivt er sket:-(

Anmeld

30. juni 2012

Pikku Myy

Moar2012 skriver:

Tidligere er prøvet det virker overhovedet ikke. Hun havde mørklægning men nu har vi prøvet uden men ikke noget positivt er sket:-(

Jeg tror endelig ikke I skal droppe mørklægningen - hendes indre ur har højst sandsynligt brug for mørke for at acceptere at det er nat...

Hvordan har i prøvet at putte tidligere? Den metode jeg vil anbefale er at putte hende 10 minutter tidligere hver 3.-4. dag. Så er det at man nogengange rammer det gyldne øjeblik. Det behøver heller ikke nødvendigvis være tidligere. Det kan også være lidt senere.

Viser hun træthedstegn inden i putter?

Måske tager det for lang tid for jer at få hende puttet, så hun vågner op igen... Fx hvis hun først skal i bad eller lignende...

Tænker også at I måske skal kigge på om der er et eller andet i hendes putteritual, der måske opkvikker hende. Hvordan ser jeres putteritualer ud?

Anmeld

3. juli 2012

Pikku Myy

Moar2012 skriver:

Min datter på 2.5 år er umulig at få til at sove om aftenen.. Bruger mellem 1-2 timer hver aften og hun skriger bare hele tiden..
Hun kommer i seng mellem 19:30-20:00 men sover først omkring kl 21..
Hvis jeg venter med at putte hende sover hun bare endnu senere..
Det har stået på nu i 2 md er ved at blive sindsyn...
Nogle med gode råd til hvordan jeg kan få hendr til at sove???

Du har ikke brug for hjælp alligevel?

Anmeld

3. juli 2012

Moar2012

Pikku Myy skriver:

Du har ikke brug for hjælp alligevel?

Jo har forsøgt at putte hende kl 19 i stedet for:-)for
Og så har hun fået sengehest på sin junior seng så hun kan komme ud så nu er vi nede på 30 min:-)min og ingen skrig og skrål...

Anmeld

4. juli 2012

Pikku Myy

Moar2012 skriver:

Jo har forsøgt at putte hende kl 19 i stedet for:-)for
Og så har hun fået sengehest på sin junior seng så hun kan komme ud så nu er vi nede på 30 min:-)min og ingen skrig og skrål...

Det lyder da meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.