Hold da op en dag (med DSB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

MorDk

PUHA! Sidder her i sofaen og sunder mig!

Idag var dagen, hvor Bassen og jeg skulle sammen med min mor ned til Bassens Olde... (Har ikke set hende siden april måned )

Nå, men togene kører jo som R*v & Nøgler... og det endte med vi strandede i Valby... og måtte ringe og melde afbud  Vi kunne ikke komme videre. Manglende info og forsnikelser mm.

Olde blev ked af det... men det var jo intet at stille op! Havde en hyggedag med min mor og Bassen i Valby (Spinderiet) Bassen fik lidt nyt tøj og et par nye sandaler af sin mormor ♥

Vi var hjemme igen kl.17.00 PUHA sikke en dag!

Tror vi kom op på 7-8 forskellige tog... og så var der også et par elevatorer der IKKE virkede på de forskellige stationer Arrrrggggh!

Andre der har haft problemer med S-togene idag?! (Det MÅ der næsten være) Og ja kaos... fortsætter indtil 5.august! PUHA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Idag var dagen, hvor Bassen og jeg skulle sammen med min mor ned til Bassens Olde... (Har ikke set hende siden april måned )

Nå, men togene kører jo som R*v & Nøgler... og det endte med vi strandede i Valby... og måtte ringe og melde afbud  Vi kunne ikke komme videre. Manglende info og forsnikelser mm.

Olde blev ked af det... men det var jo intet at stille op! Havde en hyggedag med min mor og Bassen i Valby (Spinderiet) Bassen fik lidt nyt tøj og et par nye sandaler af sin mormor ♥

Tror vi kom op på 7-8 forskellige tog... og så var der også et par elevatorer der IKKE virkede på de forskellige stationer Arrrrggggh!

Andre der har haft problemer med S-togene idag?! (Det MÅ der næsten være) Og ja kaos... fortsætter indtil 5.august! PUHA!

Sikke en dag!!

Jeg er da glad for at jeg ikke er afsted i dag - jeg har en transport på 4,5 timer hver dag, med det offentlige (foruden de dage jeg arbejder hjemme) 

Anmeld

30. juni 2012

Nessie

Sikke en dag, håber I kom hjem i godt humør trods alt

Vil dog lige forsvare DSB og Banedanmark lidt.
Pga. det voldsomme tordenvejr var der RIGTIG store problemer hele dagen med signaler der ikke virkede, sporskifter der ikke kunne drejes, info-højttalere der ikke duede og info-skærme der var gået i sort. Det var over hele landet, intet kørte normalt.

Der er stadig problemer rundt omkring, men håber at det hele snart virker igen

Anmeld

1. juli 2012

MorDk

Nessie skriver:

Sikke en dag, håber I kom hjem i godt humør trods alt

Vil dog lige forsvare DSB og Banedanmark lidt.
Pga. det voldsomme tordenvejr var der RIGTIG store problemer hele dagen med signaler der ikke virkede, sporskifter der ikke kunne drejes, info-højttalere der ikke duede og info-skærme der var gået i sort. Det var over hele landet, intet kørte normalt.

Der er stadig problemer rundt omkring, men håber at det hele snart virker igen

Mange ruter og baner er omlagt indtil 5. august... hvilket også er lidt irriterende. MEN ja regnen er skyld i meget men sys stadig det er utroligt at alt trafik går i kaos pga "lidt" regn. Det burde sgu kunne holde... eller også må man sørge for det holder... det er jo ikke første gang eller sidste gang der kommer regn, sne, slud...

Anmeld

1. juli 2012

Nessie

MorDk skriver:

Mange ruter og baner er omlagt indtil 5. august... hvilket også er lidt irriterende. MEN ja regnen er skyld i meget men sys stadig det er utroligt at alt trafik går i kaos pga "lidt" regn. Det burde sgu kunne holde... eller også må man sørge for det holder... det er jo ikke første gang eller sidste gang der kommer regn, sne, slud...

Jeg kender ikke lige situationen i dit område, men nogle gange skal det bare være skidt før det bliver godt, og banen skal jo renoveres.

Nørreport Station bliver jo f.eks. meget bedre når den engang er færdig, men det giver jo nogle gener i mellemtiden.

Regn kan jernbanen holde til i rå mængder, men de massive lynnedslag der var torsdag nat var for voldsomme, og det ødelagde rigtig meget rundt omkring (også i vores hus)

Anmeld

1. juli 2012

mpr

MorDk skriver:

Puha en dag! :p

Tror bare jeg holder mig til busser de køre da nogenlunde som de skal :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.