Kære jer,
Jeg er ganske ny i dette forum. Jeg tager ikke p-piller mere og min kæreste og jeg har valgt at se hvad der så sker uden decideret at arbejde på projekt baby.
Jeg kan altid mærke mine ægløsninger og har når de er det en masse klart slim akkurat som det skal være. MEN ret ofte dog ikke hver måned har jeg noget der føles som blærebetændelse og det kommer middelbart efter ægløsningen- altså når ÆL slim er overstået. Jeg har fået testet hos lægen der siger at jeg ikke har blærebetændelse da der ikke er bakterier i min urin men at jeg måske bare har en sart blære. Jeg synes dog det er påfaldende at hver gang det kommer er det lige efter ægløsningen.
Denne gang startede det med at jeg en aften skulle tisse HELE tiden en aften uden det gjorde ondt men dagen efter svier det når jeg tisser og føles som blærebetændelse. Når jeg tisser svier det så det næsten ikke er til at holde ud og jeg kramper som en slags orgasme der får det til at gøre ondt helt op i tænderne. Og efter et par dage forsvinder det så igen. Pt sidder jeg med symptomerne og de er ulidelige da det føles som om jeg har holdt mig i flere timer uden at have et toilet i nærheden- tissetrangen går ikke væk selvom jeg tisser.
Har nogen oplevet det samme???
Jeg havde det akkurat sådan i sidste weekend!!
Fra onsdag aften havde jeg den tissetrang som om jeg havde holdt mig i flere dage - jeg havde det samme om torsdagen. Fredag gik det over til underlivssmerter i både venstre og højre side - det samme lørdag. Søndag var det hele væk igen!
Problemet er bare hos mig: jeg tager p-piller og har gjort det i 1 års tid nu, MEN jeg er kommet på Metformin, hvor jeg har fået at vide, at jeg sagtens kan få smerter lignende ægløsning på dem - hyggeligt, men jeg skal ikke være gravid igen endnu 

Er du sikker på det ikke er din ægløsning du kan mærke?
Jeg er helt sikker på jeg ikke har haft blærebetændelse - det kender jeg min krop alt for godt til 

Hov, og velkommen til Baby.dk 
Anmeld