Gift og ingen arbejde efter barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger, eller goaften..

Jeg er gift og ender barsel her i efteråret. Hvad har man så egentlig ret til økonomisk? jeg søger og søger jo arbejde og håbebr at finde et, men hvad nu hvis...

Hvad har man så ret til og hvor meget ca (ved det kommer an på fradrag) ..

Please hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Fru.Mäes <3

Er du i fagforening eller a-kasse?!

For så skal du vel bare på dagpenge...

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Fru.Mäes <3 skriver:

Er du i fagforening eller a-kasse?!

For så skal du vel bare på dagpenge...

Jeg er medlem af HK dvs fagforening..

Hvad søren kan man få ?

Anmeld

30. juni 2012

Michalala

Hvis du er medlem af A-kasse går jeg ud fra du har ret til dagspenge. Din A-kasse kan oplyse dig om hvor meget.

Anmeld

30. juni 2012

Fru.Mäes <3

Anonym skriver:

Jeg er medlem af HK dvs fagforening..

Hvad søren kan man få ?

Jeg er på dagpenge lige nu og det svinger meget, alt efter om det er en 4 ugers månede eller 5 ugers månede..

En 4 ugers månede for mit vedkommende giver godt 11.000 udbetalt, kan ikke lige huske hvad mit fradrag er på...

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for det.. Det hjalp lidt..

Men, når man får dagpenge, skal man så ikke i aktivering eller andet gøjl? Jeg skal jo slf søge arbejde på livet løs..

Anmeld

30. juni 2012

Fru.Mäes <3

Jow - jeg er efter 13 uger som ledig blevet smidt ud i aktivering!! Som gravid i 7 månede!! Total ÅNDSSVAGT!

Det er 4 uger der skal overståes!! Og der er INGEN vej uden om!! Med mindre man får en sygemeldning!!!

Anmeld

30. juni 2012

Stumpen

Fru.Mäes <3 skriver:

Jow - jeg er efter 13 uger som ledig blevet smidt ud i aktivering!! Som gravid i 7 månede!! Total ÅNDSSVAGT!

Det er 4 uger der skal overståes!! Og der er INGEN vej uden om!! Med mindre man får en sygemeldning!!!

Det er fordi du er under 30 og som jeg forstod på min jobkonsulent dyr for kommunen at have til at gå, der er et eller andet der skiller efter de 12 ugers ledighed..

Anmeld

30. juni 2012

Fru.Mäes <3

Stumpen skriver:

Det er fordi du er under 30 og som jeg forstod på min jobkonsulent dyr for kommunen at have til at gå, der er et eller andet der skiller efter de 12 ugers ledighed..

Jah det er helt rigtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.