Hold k***, jeg er en bitch!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

AnnaK89

MorDk skriver:

Åhr du får liiige en krammer fra mig

Jeg forstår heller ikke hvorfor min mand ikke er skredet endnu! PUHA!

Tak

Nej jeg forstår det virkelig heller ikke - de må virkelig være lavet af noget specielt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Tak søde

Jeg troede også der var ved at ske noget - men hver gang går det i sig selv igen

ej hvor irriterende...

Anmeld

30. juni 2012

HeidiØ

AnnaKJ skriver:

Min krop udsætter mig idag for de vildeste humrsvingninger.
Her seriøst ikke gjordt andet end at ligge i sengen idag og sove. Og det plejer jeg ikke at gøre, da jeg de sidste 2 uger ikke har kunne sove om natten - og nu kan jeg jo ligesom sige mig selv at det bliver en søvnløs nat igen
I nat var kl 4 inden jeg sov og det var først efter jeg græd mig selv i søvn
Og naboen er allerede begyndt at spille mega høj musik, de holder fødselsdag og flere og flere kommer væltede med kasser af mokai og andet Jubii en sjov aften/nat det nok skal blive!

Men den jeg desværre er en bitch overfor er min mand
Hele dagen (i mine vågne perioder) har han forsøgt at opmuntre mig. Har fået morgenmad på sengen, han har passet Lærke hele dagen, købt chokofanter som jeg elsker og står nu i køkkenet og laver god mad - og har jeg reageret på det? Nææh

Jeg er så sur på mig selv og har allermest lyst til at gemme mig væk under dynen og bare tude!

Stakkels min mand, tænk at han kan bevare sit gode humør selv jeg er sådan? Han gør virkelig alt for at jeg skal blive glad, men kan ikke engang kramme ham idag og sige undskyld. Er så ødelagt!

Så er der nogle søde piger herinde, der gider at sende et kram til min mand? Han fortjener det virkelig, men jeg kan bare ikke!

Til både dig og din mand!

Anmeld

30. juni 2012

AnnaK89

HeidiØ skriver:

Til både dig og din mand!

Tusind tak - det er dejligt nogle vil "kramme" os

Anmeld

30. juni 2012

Clisolka

Du får lige en masse Det lyder til at du kan bruge dem - så må din mand lige få nogle også 

Anmeld

30. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kram til jer begge

Anmeld

30. juni 2012

AnnaK89

Babymor2010 skriver:

Du får lige en masse Det lyder til at du kan bruge dem - så må din mand lige få nogle også 

Tusind tak

Ja jeg kunne bestemt bruge et par stykker - men har bare så ondt af min kære mand

Anmeld

30. juni 2012

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Kram til jer begge

Mange tak

Anmeld

30. juni 2012

Nessie

til din mand

kram til dig

og så også lige et par gode spande vestøv  i din retning

Anmeld

1. juli 2012

Mettefpigen

Åhh... krammere til jer :-) hvorfor viser du ham ikk de krammere du har til ham herinde??? Det vil han sikkert blive glad for :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.