Én gang om måneden er jo ikke nok, vel? :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Anonym trådstarter

Årh jeg synes sgu det her projekt baby er lidt svært når kæresten ikke rigtig har samme sex lyst som jeg.

Han er fint tilfreds med en gang eller to om måneden, og han har det sådan, at hvis vi har haft sex én gang i den frugtbare periode må det jo være nok...

Hvordan søren skal vi så lige lave den baby, med mindre vi skal være HELDIGE?

Ja, jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med indlægget, det var bare lidt frustrationer fra min side...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Kay

i princippet er en gang jo nok... men... det skal så også være på det helt rigtige tidspunkt...

jeg ville nok bruge æl tests.... og al min kvindelige charme for at få ham i kanen bare et par gange mere...

Anmeld

30. juni 2012

DitteFisk

Det var ikke meget. Men vi har jo alle forskellige sex drives. 

Du må se hvor ofte du kan få ham med i seng og ja, æl-tests..

Herhjemme bruger vi ikke æl-tests, da vi sexer hver dag stort set x) 

Anmeld

30. juni 2012

AnnaK89

Her var en gang på det rigtige tidspunkt nok.

Anmeld

30. juni 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Der skal jo kun een gang til, men medmindre i er superheldige og super fertile så er det nok lidt svært at få gevinst med 1-2 gange om måneden.

Men tænker også om sex er vigtigt for dig ellers udover børnemageri, for så er det måske ikke den rette mand at stifte familie med. Det bliver formodentlig ikke bedre efter børn tværtimod...

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg kan godt se hvad I siger. ÆL-tests ville garanteret være smart, bortset fra at det ikke virker at komme og sige "så er det nu"

Derudover får jeg hele tiden at vide "Lad nu være at tænke for meget over det, og lad det komme af sig selv" - det er svært ikke at tænke over det hvis jeg skal i gang med at teste løs

Men jeg fortsætter nok bare med at forsøge at være så forførende som jeg kan

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Der skal jo kun een gang til, men medmindre i er superheldige og super fertile så er det nok lidt svært at få gevinst med 1-2 gange om måneden.

Men tænker også om sex er vigtigt for dig ellers udover børnemageri, for så er det måske ikke den rette mand at stifte familie med. Det bliver formodentlig ikke bedre efter børn tværtimod...

Vi har forskellige behov, og det har vi altid været klar over.

Jeg har valgt at acceptere at han ikke har lige så ofte lyst, og nogle gange er det da også mere end én gang om måneden.

Lige nu handler det selvfølgelig om baby-making, men jeg har det ikke anderledes med hans manglende lyst end jeg havde før vi gik i gang.

Nu er det blot frustrerende fordi jeg jo synes vi skal prøve HELE tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.