Til jer som har været gennem IUI

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
9 svar
1 synes godt om
30. juni 2012

SRP

Hvor tyk har jeres slimhinde været og hvad målte folliklerne? Og blev I gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Mutti2B

Nu har jeg været igennem 6 IUI forsøg, men min slimhinde lå gerne på 7-8 mm og mine follikler fra 20-24 mm. I mit 6. forsøg hvor jeg blev gravid var slimhinden 7 mm og folliklen 24 mm

Anmeld

30. juni 2012

SRP

Mutti2B skriver:

Nu har jeg været igennem 6 IUI forsøg, men min slimhinde lå gerne på 7-8 mm og mine follikler fra 20-24 mm. I mit 6. forsøg hvor jeg blev gravid var slimhinden 7 mm og folliklen 24 mm

Okay Og var det på dagen hvor du blev insemineret  at slimhinden var 7 mm eller hvordan? Må jeg spørge, hvad grunden er til I skulle igennem IUI?

Anmeld

30. juni 2012

Mutti2B

SRP skriver:

Okay Og var det på dagen hvor du blev insemineret  at slimhinden var 7 mm eller hvordan? Må jeg spørge, hvad grunden er til I skulle igennem IUI?

Ja, det var på dagen for IUI

Det må du gerne. Jeg manglede bare klatten for jeg er single

Anmeld

30. juni 2012

SRP

Okay tak for svar respekt for dit valg

Anmeld

30. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

SRP skriver:

Hvor tyk har jeres slimhinde været og hvad målte folliklerne? Og blev I gravide?

Omkring 8 mm slimhinde og ca 20 mm follikel, hvis jeg husker rigtig. 

Anmeld

30. juni 2012

pastry26

SRP skriver:

Omkring de 18-20 mm var folliklen, og slimhinden var over 8, præcist hvor meget over 8, sagde lægen ikke. Det er mit andet forsøg og jeg er gravid 

Anmeld

30. juni 2012

Rebecca55

Må ærligt indrømme at det kan jeg ikke huske, andet end da jeg blev scannet efter hormonbehandlingen at det så lovende ud. Der var en der var stor nok og en anden godt på vej. Endte med trillinger i første forsøg.

Anmeld

30. juni 2012

SRP

pastry26 skriver:

Omkring de 18-20 mm var folliklen, og slimhinden var over 8, præcist hvor meget over 8, sagde lægen ikke. Det er mit andet forsøg og jeg er gravid 

Ihj hvor dejligt tillykke Har du pco eller hvordan? Hvor længe havde I prøvet i alt ? Hvade du været på hormoner og hjemmeforsøg inden IUI?

Anmeld

30. juni 2012

pastry26

SRP skriver:

Ihj hvor dejligt tillykke Har du pco eller hvordan? Hvor længe havde I prøvet i alt ? Hvade du været på hormoner og hjemmeforsøg inden IUI?

Nope, ingen pco. Vi har forsøgt plus minus halvandet år. Jeg har ikke fået hormonstimulering, bare fulgt min normale cyklus..  Og vi blev insemineret direkte efter snak med lægen på den klinik vi er tilknyttet.

Og tak! Er super glad! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.