Hvad dælen gør jeg så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger

Ja.. Det kommer vel ikke som et chok, at jeg endnu engang skal spørge til råds omkring Idas spisning

Ida får 2-3 skemåltider om dagen. Morgen, middag og aften. Og hun eeeeeeeeeeeeelsker det. Resten af hendes måltider er MME på flaske - og hun bliver bare ikke mæt af det mere! Det tror jeg virkelig ikke.

Men hvad dælen gør man så?

Og for så at sige det.... Hun har SLET IKKE ro i kroppen til at ligge i mors arm, og få den flaske. Hun bliver totalt hysterisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Ja.. Det kommer vel ikke som et chok, at jeg endnu engang skal spørge til råds omkring Idas spisning

Ida får 2-3 skemåltider om dagen. Morgen, middag og aften. Og hun eeeeeeeeeeeeelsker det. Resten af hendes måltider er MME på flaske - og hun bliver bare ikke mæt af det mere! Det tror jeg virkelig ikke.

Og for så at sige det.... Hun har SLET IKKE ro i kroppen til at ligge i mors arm, og få den flaske. Hun bliver totalt hysterisk

hvor gammel er hun nu?

Frederic har aldrig fået flaske, men fik sødmælk på kop og så amning.

Anmeld

30. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor til Frederic og Freya skriver:

hvor gammel er hun nu?

Frederic har aldrig fået flaske, men fik sødmælk på kop og så amning.

Hun er 5 mdr

Anmeld

30. juni 2012

Aagaard

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Hvor gammel er ida? Begrenser du den mængde skemad hun får? eller får hun bare lov at spise til hun ikke vil ha mere til de 3 måltider?

Anmeld

30. juni 2012

Koen.

Ligger hun ned i din arm og spiser? Lærke havde os en periode omking 5-6 mdrs alderen hvor hun ikke ville ligge og spise fordi der sku ske noget, så hun sad med ryggen op af min mave og spiste så på den måde flasken

Anmeld

30. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Aagaard skriver:

Hvor gammel er ida? Begrenser du den mængde skemad hun får? eller får hun bare lov at spise til hun ikke vil ha mere til de 3 måltider?

Hun er 5 mdr, og nej... Hun får lov at spise til hun ikke kan have mere

Anmeld

30. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

tanja. skriver:

Ligger hun ned i din arm og spiser? Lærke havde os en periode omking 5-6 mdrs alderen hvor hun ikke ville ligge og spise fordi der sku ske noget, så hun sad med ryggen op af min mave og spiste så på den måde flasken

Ja, hun ligger i min arm - og bliver stiktosset. Og har prøvet at hun sidder op af mine mave, men så kan jeg slet slet ikke styre den flaske fordi hun synes den skal ud af munden og ind, og forfra igen og igen og igen

Anmeld

30. juni 2012

Aagaard

rikkeregnbue skriver:

Hun er 5 mdr, og nej... Hun får lov at spise til hun ikke kan have mere

Tror JEG ville stoppe så meget mme i hende jeg kunne ud over de 3 måltider og så suplerer med risgrød med grøntsager eller noget i den stil

Anmeld

30. juni 2012

anynom

rikkeregnbue skriver:

Ja, hun ligger i min arm - og bliver stiktosset. Og har prøvet at hun sidder op af mine mave, men så kan jeg slet slet ikke styre den flaske fordi hun synes den skal ud af munden og ind, og forfra igen og igen og igen

Det er en fase - det bliver meeeeget værre. Så det har ikke noget at gøre med, at mme'en ikke mætter hende, alting er bare meget mere interessant

Det er vigtigt at hun stadig får meget mme, så længe hun er under 6 mdr er jeg lige ved at sige, at 3 måltider om dagen er meget hvis det berøver hende mme. Sundhedsstyrelsen anbefaler 750 ml mme i døgnet indtil 9 mdr.

Anmeld

30. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er også mange måltider når nu hun kun er 5 måneder. jeg ville prøve at begrænser de mænger grød hun får, så hun er sulten nok til også at få flaske. For flasken er sikkert ikke så interessant mere og hvis hun får nogle store portioner grød/mos så mætter det jo også i noget tid.

Min dreng ville forresten i en periode selv ligge med flasken. Det synes han var meget sjovere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.