Ny smartphone - men hvilken???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Peanut

Hej

Jeg har pt en HTC Legend, som jeg har haft 1 års tid. 

Men nu tror jeg det er tid til noget nyt. 

Jeg er ikke sikker på at jeg vil vælge HTC igen, da jeg ikke er  100 % tilfreds med min Legend. Medmindre at de nye HTC'er er blevet væsentlig hurtigere/bedre 

Hvad har i?

Kan det anbefales?

Noget i er utilfredse med, ved denne model?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

simone-baby93

Altså jeg har selv en iPhone 4's og har ik haft nogen problemer med den og har haft den i over et halvt år uden nogen former for skader på systemet. Vil kun anbefalde 4seren da den normale iPhone har det med at blive langsom. Kameraet er super og blitzen er dejlig uden at være for skarb. Der skal ikk ret meget til før den reagere på at man rør skærmen så kan kun anbefalde den  

Anmeld

30. juni 2012

Clisolka

Peanut skriver:

Hej

Jeg er ikke sikker på at jeg vil vælge HTC igen, da jeg ikke er  100 % tilfreds med min Legend. Medmindre at de nye HTC'er er blevet væsentlig hurtigere/bedre 

Hvad har i?

Kan det anbefales?

Jeg har en Sony Ericsson Experia Ray - og jeg elsker den! Den er perfekt til mit behov  Jeg havde før en HTC Wildfire, men den brød jeg mig ikke om. 

Anmeld

30. juni 2012

L&V

Peanut skriver:

Hej

Hvad har i?

Kan det anbefales?

Jeg har en samsung galaxy s2 den er fantastisk.. Har absolut intet negativt at sige om den, den er lækker i designet, tynd, godt kamera, stor skærm og hurtig processoer hva mere kan man ønske sig

Anmeld

30. juni 2012

HeidiØ

Jeg har en Sony Ericsson Xperia Arc - den er jeg rigtig glad for. Det er min første smartphone, så har ikke rigtig noget at sammenligne med

God stor skærm, godt kamera, lækker tynd.. ja.. den er

Anmeld

30. juni 2012

Peanut

Tak for svar 

Jeg prøver at kigge nærmere på dem.

Anmeld

30. juni 2012

MorDk

Jeg har en HTC sensation! Den er jeg SUPER glad for. Men hvis du vil have en af de nyere så køb HTC One... Oh my.... den ville jeg gerne have *S*

Anmeld

30. juni 2012

Fru.Mäes <3

Jeg har en iPhone 4 - og det er det BEDSTE stykke legetøj jeg nogensinde har haft 

Har aldrig haft problemer med den, og den er på vej til 1 1/2 år nu!! Så kan kun anbefale sådan en fidus 

Anmeld

30. juni 2012

MyLove E

Jeg har også en Samsung Galaxy sll

Anmeld

30. juni 2012

MyLove E

Hov lidt for hurtig... Og den er fantastisk:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.