Skuffelse på skuffelse:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

SRP

Hej piger

Er netop blevet scannet i dag på cyklusdag 10. Min slimhinde målte kun 4,5 og der var en follikel på 13 mm resten var omkring 9-10 mm Hvorfor kan min krop ikke samarbejde. En slimhinde på 4,5 mm er det normalt på dag 10? Skal igennem IUI på torsdag, men den plejer ikke at vokse meget mere. Er så ked af det. Det er forsøg nr. 5 på hormoner.... Det bliver nok heller ikke denne gang. Jeg må indrømme jeg er ved at være opgivende efterhånden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

ønskebørn74

SRP skriver:

Hej piger

Er netop blevet scannet i dag på cyklusdag 10. Min slimhinde målte kun 4,5 og der var en follikel på 13 mm resten var omkring 9-10 mm Hvorfor kan min krop ikke samarbejde. En slimhinde på 4,5 mm er det normalt på dag 10? Skal igennem IUI på torsdag, men den plejer ikke at vokse meget mere. Er så ked af det. Det er forsøg nr. 5 på hormoner.... Det bliver nok heller ikke denne gang. Jeg må indrømme jeg er ved at være opgivende efterhånden..

hvilke hormoner får du søde??

og tror ikke de gennemfører et forsøg uden at udsigterne er fine..

Anmeld

30. juni 2012

SRP

Jeg fik 3 gange pergotime dagligt fra 3.-7. cyklusdag og på 8. og 9. dag fik jeg Gonal F 75 ie. De vil ikke give mig mere og det er meget frustrerende puha kan snart ikke mere

Anmeld

30. juni 2012

ønskebørn74

SRP skriver:

Jeg fik 3 gange pergotime dagligt fra 3.-7. cyklusdag og på 8. og 9. dag fik jeg Gonal F 75 ie. De vil ikke give mig mere og det er meget frustrerende puha kan snart ikke mere

du må heller ikke have mere end maks 3 æg ved IUI-H..

Anmeld

30. juni 2012

SRP

Det er rigtigt men når slimhinden ikke er tykkere tænker jeg bare jeg skal have mere hormon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.