Tak.....men nej tak :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2012

Anonym trådstarter

Er så træt og frustreret....

Svigermor og far, er ved at være trelse
Ingen tvivl om jeg holder meget af mine svigerforældre, og er så taknemmelig for det de gør, samtidig er nok også bare nok :-(

Det hele startede, da min mand skulle have hjælp, til renovation. Vi skal have fest næste weekend, så skulle være færdig der, og det var ingen problem.Men nu står vi i byggerod, og langt fra færdige. Er ved at få spat. Jeg er taknemmelig for de vil hjælpe, og samtidig er det så frustrerende de igen igen, ikke har realistisk tidsplan og det er mig det går ud over.

Sagde længe vi skulle fliser, matrialer, bordplade osv. Til sidst måtte jeg efter flere gange, måle op, og køre ud med børn på armen og bestille matrialer, hente fliser mens de var på bud, og mangler at hente bordplade og div. Så kommer de og brokker sig over fliserne er for små, fordi det tager længere tid, men var dem jeg kunne få, så var antallet også galt, men ikke mere end maks 2 kasser for meget, er tosset, så kunne de fandme ha gjort det selv mens tid var

Samtidig får jeg ikke meget søvn pga børnene, og svigermor har været her uanmeldeldt 2 dage i streg hvor jeg ville hvile, mens den store var i pasning. Konstante spørgsmål, svigerne vil bestemme farve på maling, osv, kommenterer alt her. Dejligt med hjælp men hvor det bare næsten bliver for meget bøvl i hjælpen :-( kan bare intet gøre rigtigt og står nu alene med børnene, og er udkørt og træt. Bla fordi jeg slet ingen hvile fik efter en hård uge, og ha båret alle de fliser
Samtidig snakkede vi om festen som er sammenskudsgilde, og pludselig var der mange ting som, det Kan i sørge for som værtspar... Hvor fanden blev sammenskud af, og kravet for at festen skulle holdes var at vi skulle have hjælp da vi snart skal holde dåb, men synes der kommer mere og mere på os. Fik skæld ud over vi har bestilt vinduespudser, for han tager ikke træet men kun ruden. Så nu skal jeg igang med vinduer ude og inde på 3 etager :'-(

Magter ikke mere og gør det meget svært for vores familie, som i forvejen har nok, da manden har ekstra arbejde, og nye fyringsrunder rundt om hjørnet :-(

Gi os for fanden en chance

Undskyld det sure opstød, skulle bare ud med det :'-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Dot D

Undskyld, men er det dine svigerfoældres hus????

Hvis ikke, så burde de lukke deres dertil indrettede og lade jer bestemme, hvad og hvordan... Hvor er din mand i alt det her? synes ikke rigtigt jeg hører hans mening om sine forældres indblanden

Håber I bliver nogenlunde klar til fest, gør nu kun det du kan holde til, så må resten altså mangle. Det skal nok blive en god fest alligevel...

Anmeld

30. juni 2012

FruK

Siger du/I fra over for dem? Jeg studser over at du føler dig forpligtet til at vaske vinduer selv på tre etager, fordi svigermor siger sådan.... Jeg ville have sagt til hende, at det er altså sådan vi har valgt/har tid/har lyst at gøre det. Hvis du ikke synes det er fint nok, så er du velkommen til at gå igang, svigermor!! 

Anmeld

30. juni 2012

Rikke, Liam & Linus

SIG FRA!!!!! Det kan de sagtens tåle. Det hjælper ikke at brokke sig uden at gøre noget ved det.

Min svigerforældre kan godt blande sig lidt for meget, men jeg siger simpelthen fra når det bliver for meget. Og vi har stadig et glimrende forhold.

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Undskyld, men er det dine svigerfoældres hus????

Hvis ikke, så burde de lukke deres dertil indrettede og lade jer bestemme, hvad og hvordan... Hvor er din mand i alt det her? synes ikke rigtigt jeg hører hans mening om sine forældres indblanden

Håber I bliver nogenlunde klar til fest, gør nu kun det du kan holde til, så må resten altså mangle. Det skal nok blive en god fest alligevel...

Min mands bedsteforældre boede i huset, og da de døde, købte han huset. SÅ huset er 100% vores, men følelsesmæssigt føler de jo nok de har pant i huset

Håber også vi bliver klar, synes allerede jeg stresser over den fest, fordi der pludselig kommer mere og mere på.

Anmeld

30. juni 2012

Dot D

Anonym skriver:

Min mands bedsteforældre boede i huset, og da de døde, købte han huset. SÅ huset er 100% vores, men følelsesmæssigt føler de jo nok de har pant i huset

Håber også vi bliver klar, synes allerede jeg stresser over den fest, fordi der pludselig kommer mere og mere på.

jeg kender udemærket det med at stresse, så et godt råd er, at du klare det, der først var planen, og HVIS du så når mere, så er det kun et plus..

så prøv at fokusere på det du kan nå... og jeg ønsker dig en god fest..

jeg kan godt se, at de nok synes, at de har noget at skulle have sagt, men I skal sige fra nu, ellers bliver de ved for altid.. det er jeres hus, og det må de acceptere....

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Siger du/I fra over for dem? Jeg studser over at du føler dig forpligtet til at vaske vinduer selv på tre etager, fordi svigermor siger sådan.... Jeg ville have sagt til hende, at det er altså sådan vi har valgt/har tid/har lyst at gøre det. Hvis du ikke synes det er fint nok, så er du velkommen til at gå igang, svigermor!! 

Jeg prøver, men er som om at for at de skal høre det, er Jeg nød til at være bitch, hvilket jeg ikke har lyst til :-( har flere gange måtte sige fra, i forhold til hvad de må give børnene, trods det får de alt det jeg har sagt de ikke må få. Bla fik den ældste kage som 9 mdr trods jeg havde sagt klart, det vil jeg ikke have, for den kage var ikke noget en 9 mdr baby kunne tåle. 5 min senere, sidder han grinende mellem de andre gæster og giver barnet kage, og kigger så på mig, sådan haha du kan intet gøre ved det selv øl har han ladet barnet smage og lægger ikke skjul på det kommer den lille også til. Er så respektløst. oplever desværre også, at når de er her meget, giver det problemer med forholdet mellem mig og den ældste, da farmor konstant overtager hvis han er ked, hun skynder sig at tage barnet først, når jeg derhen først, gør hun alt for at overtage eller snuppe barnet. Har prøvet alt og er som om hun ikke forstår med mindre jeg bliver den sure kælling, og er så ked af at få den rolle, da jeg jo heller ikke ønsker at være skyld i at ungerne får et dårligt forhold til deres bedsteforældre

Er så svært når de invaderer hjemmet, bestemmer, flytter rundt på tingene, vil bestemme om vi må måle møblerne, kommer og opbevarer deres gamle arvemøbler, selvom vi ikke har plads og bagefter kommenterer vi har for mange ting :s
Blander sig i opdragelse og prøver at overtage og trodser vores ønsker om opdragelse

Anmeld

30. juni 2012

Michalala

Er det dine svigerforældre du er irriteret på? Lyder i din besked heller ikke som om din mand tager meget ansvar...

Er dog enige med de andre i at dine svigerforældre da ikke skal bestemme farve m.m.

Er der nogen grund til at du vasker vinduer - igen? Mon ikke det er mere dine svigerforældres behov end resten af jeres gæsters? Hvis de syntes det er så nødvendigt, så må de jo komme og gøre det.

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Rikke&Liam skriver:

SIG FRA!!!!! Det kan de sagtens tåle. Det hjælper ikke at brokke sig uden at gøre noget ved det.

Min svigerforældre kan godt blande sig lidt for meget, men jeg siger simpelthen fra når det bliver for meget. Og vi har stadig et glimrende forhold.

Se svar til fruk ovenfor

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Michalala skriver:

Er det dine svigerforældre du er irriteret på? Lyder i din besked heller ikke som om din mand tager meget ansvar...

Er dog enige med de andre i at dine svigerforældre da ikke skal bestemme farve m.m.

Er der nogen grund til at du vasker vinduer - igen? Mon ikke det er mere dine svigerforældres behov end resten af jeres gæsters? Hvis de syntes det er så nødvendigt, så må de jo komme og gøre det.

Ja, det er svigermor og far. Fair nok hun vasker vinduerne, men kan bare også blive træt af, alt skal vaskes om, som om jeg ikke kan gøre noget rigtigt hun kontrollerer alt, og ingen lytter til hvad jeg kan have at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.