Er så træt og frustreret....
Svigermor og far, er ved at være trelse
Ingen tvivl om jeg holder meget af mine svigerforældre, og er så taknemmelig for det de gør, samtidig er nok også bare nok :-(
Det hele startede, da min mand skulle have hjælp, til renovation. Vi skal have fest næste weekend, så skulle være færdig der, og det var ingen problem.Men nu står vi i byggerod, og langt fra færdige. Er ved at få spat. Jeg er taknemmelig for de vil hjælpe, og samtidig er det så frustrerende de igen igen, ikke har realistisk tidsplan og det er mig det går ud over.
Sagde længe vi skulle fliser, matrialer, bordplade osv. Til sidst måtte jeg efter flere gange, måle op, og køre ud med børn på armen og bestille matrialer, hente fliser mens de var på bud, og mangler at hente bordplade og div. Så kommer de og brokker sig over fliserne er for små, fordi det tager længere tid, men var dem jeg kunne få, så var antallet også galt, men ikke mere end maks 2 kasser for meget, er tosset, så kunne de fandme ha gjort det selv mens tid var
Samtidig får jeg ikke meget søvn pga børnene, og svigermor har været her uanmeldeldt 2 dage i streg hvor jeg ville hvile, mens den store var i pasning. Konstante spørgsmål, svigerne vil bestemme farve på maling, osv, kommenterer alt her. Dejligt med hjælp men hvor det bare næsten bliver for meget bøvl i hjælpen :-( kan bare intet gøre rigtigt og står nu alene med børnene, og er udkørt og træt. Bla fordi jeg slet ingen hvile fik efter en hård uge, og ha båret alle de fliser
Samtidig snakkede vi om festen som er sammenskudsgilde, og pludselig var der mange ting som, det Kan i sørge for som værtspar... Hvor fanden blev sammenskud af, og kravet for at festen skulle holdes var at vi skulle have hjælp da vi snart skal holde dåb, men synes der kommer mere og mere på os. Fik skæld ud over vi har bestilt vinduespudser, for han tager ikke træet men kun ruden. Så nu skal jeg igang med vinduer ude og inde på 3 etager :'-(
Magter ikke mere og gør det meget svært for vores familie, som i forvejen har nok, da manden har ekstra arbejde, og nye fyringsrunder rundt om hjørnet :-(
Gi os for fanden en chance
Undskyld det sure opstød, skulle bare ud med det :'-(
Anmeld