Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaaa lige en lille glædes udbrud her fra morgenen af
I dag skulle jeg ha begyndt på en ny pakke p-piller, men i går da de skulle købes på apoteket, jamen der blev vi enige om at det var da slet ikke nødvendigt
Så nu skal vi prøve om vi kan gøre bassen til storebror og uh hvor jeg glæder mig til at stå med de to streger... Der går sikkert nogle måneder før den er der, men alt for at der snart sker noget
Er så spændt på hvordan det bliver her 2.gang, man ved jo hvad der skal ske osv. samtidig med at det kan blive helt anderledes end med den første.
Weee glæder mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jaaaa lige en lille glædes udbrud her fra morgenen af I dag skulle jeg ha begyndt på en ny pakke p-piller, men i går da de skulle købes på apoteket, jamen der blev vi enige om at det var da slet ikke nødvendigt Så nu skal vi prøve om vi kan gøre bassen til storebror og uh hvor jeg glæder mig til at stå med de to streger... Der går sikkert nogle måneder før den er der, men alt for at der snart sker noget Er så spændt på hvordan det bliver her 2.gang, man ved jo hvad der skal ske osv. samtidig med at det kan blive helt anderledes end med den første. Weee glæder mig
Kan godt forstå du glæder dig!
Jeg synes det er MINDST lige så fantastisk at være gravid med nr 2 Bortset fra at jeg denne gang har været plaget af kvalme hvilket jeg ikke var første gang
Men det fede er at man denne her gang ved hvor meget og hvad man går ind til Jeg glæder mig såååå meget til at få lov til at opleve det hele én gang til!
det første møde, det første smil, tigerspringene, kravle/gå stadiet, de første ord og meget meget mere! Åh hvor blir det bare skønt
håber at det går hurtigt for jer med at lave den lille nye spire
VNB skriver: Kan godt forstå du glæder dig! Jeg synes det er MINDST lige så fantastisk at være gravid med nr 2 Bortset fra at jeg denne gang har været plaget af kvalme hvilket jeg ikke var første gang Men det fede er at man denne her gang ved hvor meget og hvad man går ind til Jeg glæder mig såååå meget til at få lov til at opleve det hele én gang til! det første møde, det første smil, tigerspringene, kravle/gå stadiet, de første ord og meget meget mere! Åh hvor blir det bare skønt håber at det går hurtigt for jer med at lave den lille nye spire
Taaaak
Jeg havde heller ikke rigtig kvalme første gang, og havde faktisk en rigtig go graviditet uden de vilde gener før de sidste par måneder hvor jeg var en hval! Havde så til gengæld en lang hård fødsel, så gad vide om det bliver omvendt denne gang
Anonym skriver: Taaaak Jeg havde heller ikke rigtig kvalme første gang, og havde faktisk en rigtig go graviditet uden de vilde gener før de sidste par måneder hvor jeg var en hval! Havde så til gengæld en lang hård fødsel, så gad vide om det bliver omvendt denne gang
Jeg havde også en rigtig rigtig nem graviditet første gang, uden nogen gener. Og jeg havde der udover en mega hurtig og god fødsel (på kun ca 6 timer)
så jeg er også rigtig spændt på om fødslen går lige så hurtigt og glat denne her gang det ville jo bare være dejligt!
sikke en dejlig tråd. held og lykke med projektet
Stort tillykke Det er ligeså stort 2. dagng som det er første gang! Vi er også ved at prøve (1. måned) at lave en lillebror/søster til min dreng og det er så spændende!
Held og lykke med projektet
Tillykke med projektet Det bliver da bare rigtig spændende
Jeg vil også rigtig gerne igang med den næste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128