Jeg bløder pludselig voldsom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej derude

Sagen en den jeg har homon spiral og har ikke haft min mens i snart 18 mdr det er helt ok har forinden kun blødt to gangeins's siden november 2008 ....

Jeg fik idag pludselig høj feber 39,6 lage mig hen og faldt i søvn vågner ved smerter i min læn og om forneden i maven går ud på wc og ser jeg bløder det stopper hurtig igen men kort efter rander det bare ud i ca 5 min og stopper så har igen haft den tur og nu er der blod når jeg tøre mig efter wc ellers ikke...

Nogen der kan hjælpe mig med hvad der sker...

Og ja har ubeskyttet sex kun min spiral som beskyttelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej derude

Sagen en den jeg har homon spiral og har ikke haft min mens i snart 18 mdr det er helt ok har forinden kun blødt to gangeins's siden november 2008 ....

Jeg fik idag pludselig høj feber 39,6 lage mig hen og faldt i søvn vågner ved smerter i min læn og om forneden i maven går ud på wc og ser jeg bløder det stopper hurtig igen men kort efter rander det bare ud i ca 5 min og stopper så har igen haft den tur og nu er der blod når jeg tøre mig efter wc ellers ikke...

Nogen der kan hjælpe mig med hvad der sker...

Og ja har ubeskyttet sex kun min spiral som beskyttelse

Kunne det ikke være en styrtblødning pga du ikke har mens ? At så renser kroppen ud.. Det sagde min læge at det godt kunne ske .. 

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Kunne det ikke være en styrtblødning pga du ikke har mens ? At så renser kroppen ud.. Det sagde min læge at det godt kunne ske .. 

Jeg ved det ikke min lige pt har jeg en del ondt ind i selve skeden ja undskyld og om i min læn og forneden i maven

Anmeld

29. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke min lige pt har jeg en del ondt ind i selve skeden ja undskyld og om i min læn og forneden i maven

Okay .. Det lyder godt nok lidt mystisk.. 

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Okay .. Det lyder godt nok lidt mystisk.. 

Ja det mærkes også underlig men skal man være urolig

Anmeld

29. juni 2012

Isabella_mor

Fortsætter det i morgen, kontakt vagtlægen. Er det frisk blod??? Jeg oplevede voldsom blødning med store klumper blod og frisk blod og det hele, hvor jeg simpelthen var nødt til at få min kobberspiral ud akut. Jeg havde haft den i et år. Min læge havde aldrig set noget lignende. Og det var simpelthen fordi min krop ville have den ud den var jo et fremmedlægme. Så kroppen den prøvede at udstøde sporalen men det kunne den jo ikke. Så hvis det fortsætter og bliver kraftigere så syntes jeg du skal kontakte din læge

Anmeld

29. juni 2012

Muffin_girl

Isabella_mor skriver:

Fortsætter det i morgen, kontakt vagtlægen. Er det frisk blod??? Jeg oplevede voldsom blødning med store klumper blod og frisk blod og det hele, hvor jeg simpelthen var nødt til at få min kobberspiral ud akut. Jeg havde haft den i et år. Min læge havde aldrig set noget lignende. Og det var simpelthen fordi min krop ville have den ud den var jo et fremmedlægme. Så kroppen den prøvede at udstøde sporalen men det kunne den jo ikke. Så hvis det fortsætter og bliver kraftigere så syntes jeg du skal kontakte din læge

God ide Altså at hun skal ringe til lægen .. 

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Det er helt frisk blod og det gør enlig bare mere og mere ondt ind i selve skeden har sådan lidt en brandene fornemmelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.