To gode om babyer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Frøken J.

Hihi. Den første er total classic med de sovestillinger Herhjemme kender vi især til jazzhands, snowangels og booby trap

Den næste synes jeg er topnice, fordi jeg kender det

Nå, og så lige for at sige at Rose sover hjemme hos svigermor - Ja, hun SOVER faktisk! Tog en time, men det lykkedes Så nu tror jeg, at jeg vil hoppe i bad med manden min God aften, de damer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Dot D

jeg synes, vores unger minder mest om den der snow angel, plejer dog at kalde dem for helikopterunger, når de snurrer sådan rundt....

Anmeld

29. juni 2012

Mor til Ella

Her er det billede nummer 4 fra oven Hvis hun en enkelt gang havner i vores seng

Anmeld

29. juni 2012

Wimmie

Frøken J. skriver:

Hihi. Den første er total classic med de sovestillinger Herhjemme kender vi især til jazzhands, snowangels og booby trap

Den næste synes jeg er topnice, fordi jeg kender det

Nå, og så lige for at sige at Rose sover hjemme hos svigermor - Ja, hun SOVER faktisk! Tog en time, men det lykkedes Så nu tror jeg, at jeg vil hoppe i bad med manden min God aften, de damer!

Haha, jeg elsker dem 

Her er det en blanding af nr. 3 og nr. 4 når hun sover hos mig

Anmeld

29. juni 2012

ano14316

Her hjemme kedner vi især the stalker, jazzhands, og H is for Hell

Anmeld

29. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
lige for tiden har jeg to børn i min seng, og selvom den ene er knap tre og den anden 4 mdr, har de totalt overtaget sengen, så det er ligefør at billede to beskriver situationen herhjemme - godt jeg ikke også har en mand, der skal kunne være der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.