Mussen2 skriver:
Hvordan klarer i rent praktisk det når i afleverer eller henter den store i børnehave.
Jeg er heldig at bettemand for det meste sover så han står udenfor i. Vignen og venter med babyalarm på.
Men de gange han ikke sover synes jeg det er lidt svært, for synes det er besværligt at have ham med derind og lader jeg ham ligge bliver jeg stresset over ikke at have ordentlig tid til at hente den store og ender med at skynde på hende.
Så lad mig hører jeres fif
Er så så heldig at manden arbejder aften/nat og Freya sover som regl længe, til kl 9/10 stykker.
Så jeg har ro til at selv at komme i tøj - vække Frederic og gøre ham klar til bh. Vi hygger og får en rigtig god start på dagen, sammen bare ham og jeg. Så kører ham i bh mens far og datter sover.
Sover Freya også når han skal hentes, så smider jeg baby alarm i hovedet på manden og siger; lyt efter hende, jeg henter frederic.
Eller er hun spist af, bliver hun også hjemme ved farmand.
Har jeg freya med i bil, kommer hun med ind enten i autostol eller på arm. Altid en pædagog der gerne lige vil holde hende, hvis det er.
Er hun med i barnevogn, så kommer hun også med ind - da hun som regl vågner nede ved bh. Men ellers har jeg baby alarm med ned i bh eller så er farmand også med nogle gange - så vi er 2...
Er begyndt at have et tæppe med i barnevogn og i bil, så når/hvis hun er med - kan jeg lægge hende på det.. Hun er så også kun 10 uger..
Anmeld