Gæt hvad vi skal imorgen.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Ser frem til en update fra dig.  for at den svarer til jeres forventninger og i bliver godkendt til købet. 

Der kommer jo nok til at gå en uges tid inden vi ved om vi må købe, det skal godkendes i banken uanset, for vi vil ikke risikere at vi ikke kan betale den eller få mad på bordet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

En fabia duer ikke til vores behov..

Vi har været ude og kigge på en, og når min lange kæreste sidder ved rattet, så skal sædet helt tilbage, og så kan vi ikke have autostol og barn på bagsædet bag ved.. :/

Vi har brug for ret meget benplads både bagved og foran.. Så derfor skal vi også ud og kigge og prøve den her..

I skal bede om at prøve 2012 modellen for den er meget anerledes 

min mor på 185 med mega lange stænger og kæmpe knæskade var så behagelig i den og autostol og det hele fungerede

de er bare nogle spader til at huske at nævne 2012 modellen er anerledes

der kunne være barnevogn og golden retriwer uden problemer i bagagerummet med ekstra plads i overskud

Så ved I det hvis nu at den anden ikke dur - men selvfølgelig gør den da det 7,9,13

Anmeld

29. juni 2012

An&Jo

Carl-Emil's mor skriver:

I skal bede om at prøve 2012 modellen for den er meget anerledes 

min mor på 185 med mega lange stænger og kæmpe knæskade var så behagelig i den og autostol og det hele fungerede

de er bare nogle spader til at huske at nævne 2012 modellen er anerledes

der kunne være barnevogn og golden retriwer uden problemer i bagagerummet med ekstra plads i overskud

Så ved I det hvis nu at den anden ikke dur - men selvfølgelig gør den da det 7,9,13

tror nu også en skoda er noget dyrere..

Lige nu ligger en ibiza til knap 120.000kr, og faktisk kun 115.000 hvis man tager en standard model..

Anmeld

29. juni 2012

Janni.

An&Jo skriver:

Der kommer jo nok til at gå en uges tid inden vi ved om vi må købe, det skal godkendes i banken uanset, for vi vil ikke risikere at vi ikke kan betale den eller få mad på bordet..

Det er da også fornuftigt. Kan sagtens følge dig. 

Anmeld

29. juni 2012

come2

Carl-Emil's mor skriver:

den har jeg flere vennepar som har og de er alle utrolig glade for deres Ellers så kan skoda fabia klart være værd at undersøge hvis den anden ikke lever op til jeres forventninger

byttede gerne min egen "nye" bil fra '10 ud med en fabia

Vil virkelig give dig ret i at det er en kanon bil

Anmeld

29. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
An&Jo skriver:

Det er vildt spændende..

Det er første gang vi selv skal ud og se på helt ny bil, så det er lidt vildt..

ej hvor spændende - sidder og bliver helt misundelig

Anmeld

29. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

nej ikke ny klapvogn desværre..

Men vi skal kigge på bil.. Møbler har vi rigeligt af..

Hehhe det var jo ikke til at vide Sådan en gad du da godt have ny af ikk ? Man kan da altid bruge noget nyt

Ej hvor dejligt med ny bil  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.