Leje af autostole i Babysam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

MorDk

Ja det har vi benyttet os af... og kan helt klart anbefales!

Vi var lige nede og tjekke hvad det ville koste at leje en i 1 måned. Skal nemlig med taxa hjem når jeg har født og skal jo ha' Lillepigen sikkert hjem! Det kommer KUN  til at koste os 210 kr. (500 kr i depositum, som vi får tilbage ved afl) 210kr. er inkl. rengøringsgebyr (som er de 100kr) Det er fa'me billigt! Har besluttet at leje den ca. 20.august...

Ville bare lige dele det med jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Valle81

Kan også kun anbefale det.

Vi lejede en da vi anton, hentede den en 14 dage før termin og lejede den for 9 mdr. Det gav vi knap 450 kr for hvor de 250 kr var depositum da Arthur så ville melde sin ankomst da anton var et år gik vi da kontakt udløb over for at høre om vi nåle forlænge kontakten med et år så Arthur kunne bruge den. Så sagde ekspedienten, hvis jeg beholder de 250 i depositum så er stolen jeres. Så vi fik den skønneste römer baby safe for 450 kr og jeg solgte den for 300 ren win win

Anmeld

29. juni 2012

MorDk

Valle81 skriver:

Kan også kun anbefale det.

Vi lejede en da vi anton, hentede den en 14 dage før termin og lejede den for 9 mdr. Det gav vi knap 450 kr for hvor de 250 kr var depositum da Arthur så ville melde sin ankomst da anton var et år gik vi da kontakt udløb over for at høre om vi nåle forlænge kontakten med et år så Arthur kunne bruge den. Så sagde ekspedienten, hvis jeg beholder de 250 i depositum så er stolen jeres. Så vi fik den skønneste römer baby safe for 450 kr og jeg solgte den for 300 ren win win

SEJT!

Anmeld

29. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Ja det har vi benyttet os af... og kan helt klart anbefales!

Vi var lige nede og tjekke hvad det ville koste at leje en i 1 måned. Skal nemlig med taxa hjem når jeg har født og skal jo ha' Lillepigen sikkert hjem! Det kommer KUN  til at koste os 210 kr. (500 kr i depositum, som vi får tilbage ved afl) 210kr. er inkl. rengøringsgebyr (som er de 100kr) Det er fa'me billigt! Har besluttet at leje den ca. 20.august...

Ville bare lige dele det med jer...

vi lejede også en og synes det gik helt smertefrit

Men endte alligevel med at købe en brugt da man alligevel i ny og næ godt kunne bruge en autostol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.