pastry26 skriver:
Det håber jeg også for dig 
Det er også skide svært med de der symptomer, for jo måske når jeg ser tilbage på nogle ting, som fx uren hud, tristhed osv. så kan jeg da godt kæde det sammen med graviditet. Men sådan har jeg det også når jeg skal have min mens, så who knows??!
Synes man bliver helt panisk og paronoid hvis man ikke oplever noget, det gjorde jeg også denne her gang. (se bare et indlæg jeg har oprettet). Man må bare slå det hen og tænke; kvinder og graviditeter er forskellige!

Tror på det!
Puha ja, jeg har haft alverdens symptomer hver gang, og alligevel er mens kommet. Jeg har efterhånden lært, at større og ømme bryster ikke betyder noget, men jeg er stadig rigtig dårlig til at sammenligne det, når de bliver mindre igen og ikke er ømme mere med, at jeg jo så ikke kan være gravid.
Jeg holder håbet oppe.
Men jeg kan godt mærke, at jeg ahr dobbelte følelser, jo tættere på testdagen vi kommer. På den ene side ønsker jeg at teste, for det kan jo være at den er positiv. På den anden side ønsker jeg ikke at teste, for hvad nu hvis den er negativ. Så vil jeg næste heller leve i lykkelig uvidenhed 
Anmeld