Den laaaange ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan. Og satser på din fornemmelse er helt hen i vejret

Ja, jeg håber godt nok også, at min fornemmelse er helt galt på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Ja, jeg synes godt nok, at den er slem!

Min fornuft siger mig også, at symptomer ikke har noget at gøre med, hvorvidt jeg er gravid. Men følelserne siger noget helt andet.

Jeg kunne heller ikke mærke noget ved min bio i sidste forsøg. Men den får mine følelser jo vendt til, at de manglende symptomer skyldes, at den ikke satte sig ordentligt fast

Det er så svært at lade være med at analysere sin krop for mulige tegn hele tiden, men det er bedst at prøve at få tankerne hen på noget andet.

Med Daniel havde jeg overhovedet ingen symptomer i starten, de kom stille og roligt nogle dage efter BP, men sidste gang havde jeg alverdens symptomer en uge inden testdag, men den lille blev der jo så ikke.

Så håber for dig at de manglende symptomer ikke betyder noget

Anmeld

30. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Det er så svært at lade være med at analysere sin krop for mulige tegn hele tiden, men det er bedst at prøve at få tankerne hen på noget andet.

Med Daniel havde jeg overhovedet ingen symptomer i starten, de kom stille og roligt nogle dage efter BP, men sidste gang havde jeg alverdens symptomer en uge inden testdag, men den lille blev der jo så ikke.

Så håber for dig at de manglende symptomer ikke betyder noget

Jeg synes efterhånden, at jeg har læst om en del herinde, og især i barnløshedsbehandling, som ikke har oplevet symptomer på graviditeten før BP. Det er nu lildt beroligende.

Forhåbentlig er det lige sådan for mig  

Anmeld

30. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Jeg synes efterhånden, at jeg har læst om en del herinde, og især i barnløshedsbehandling, som ikke har oplevet symptomer på graviditeten før BP. Det er nu lildt beroligende.

Forhåbentlig er det lige sådan for mig  

Det håber jeg, håber på en god opdatering fra dig

Anmeld

30. juni 2012

pastry26

Putomanen skriver:

Åhhh, jeg er ved at gå ud af mit gode skind af at vente.

BP er på fredag i næste uge, men fordi det er et blastocyst æg, har min kæreste og jeg aftalt at tage en hjemmetest allerede på onsdag, hvor jeg vil være 4+2, hvis jeg er gravid.

Dagene går bare sååååå langsomt, og jeg har ingen fornemmelse af, at jeg er gravid. Selvom jeg godt ved, at det ikke betyder noget, så siger mine følelser mig, at jeg heller ikke er gravid denne gang

I må  en masse for mig.

Jeg havde heller ingen symptomer denne her gang - og det lykkedes! Håber for jer!! 

Anmeld

30. juni 2012

Putomanen

pastry26 skriver:

Jeg havde heller ingen symptomer denne her gang - og det lykkedes! Håber for jer!! 

Tusind tak!

Jeg håber virkelig, at jeg også er en af dem, som ikke får symptomer, og at der er et lille ønskeæg som har sat sig rigtig godt fast

Anmeld

30. juni 2012

pastry26

Putomanen skriver:

Tusind tak!

Jeg håber virkelig, at jeg også er en af dem, som ikke får symptomer, og at der er et lille ønskeæg som har sat sig rigtig godt fast

Det håber jeg også for dig 

Det er også skide svært med de der symptomer, for jo måske når jeg ser tilbage på nogle ting, som fx uren hud, tristhed osv. så kan jeg da godt kæde det sammen med graviditet. Men sådan har jeg det også når jeg skal have min mens, så who knows??!

Synes man bliver helt panisk og paronoid hvis man ikke oplever noget, det gjorde jeg også denne her gang. (se bare et indlæg jeg har oprettet). Man må bare slå det hen og tænke; kvinder og graviditeter er forskellige!

Tror på det!

Anmeld

1. juli 2012

Putomanen

pastry26 skriver:

Det håber jeg også for dig 

Det er også skide svært med de der symptomer, for jo måske når jeg ser tilbage på nogle ting, som fx uren hud, tristhed osv. så kan jeg da godt kæde det sammen med graviditet. Men sådan har jeg det også når jeg skal have min mens, så who knows??!

Synes man bliver helt panisk og paronoid hvis man ikke oplever noget, det gjorde jeg også denne her gang. (se bare et indlæg jeg har oprettet). Man må bare slå det hen og tænke; kvinder og graviditeter er forskellige!

Tror på det!

Puha ja, jeg har haft alverdens symptomer hver gang, og alligevel er mens kommet. Jeg har efterhånden lært, at større og ømme bryster ikke betyder noget, men jeg er stadig rigtig dårlig til at sammenligne det, når de bliver mindre igen og ikke er ømme mere med, at jeg jo så ikke kan være gravid.

Jeg holder håbet oppe.  Men jeg kan godt mærke, at jeg ahr dobbelte følelser, jo tættere på testdagen vi kommer. På den ene side ønsker jeg at teste, for det kan jo være at den er positiv. På den anden side ønsker jeg ikke at teste, for hvad nu hvis den er negativ. Så vil jeg næste heller leve i lykkelig uvidenhed

Anmeld

2. juli 2012

Lou

Ja så kan du også lige få en svada fra mig omkring tålmodighed hehe... og lang ventetid.. 

Ej kan godt forstå dig.. de sidste dage kan bare være et mareridt, der vil man bare gerne have det svar! men hallo Onsdag det er jo lige om lidt.. fyldt dine dage ud med noget hyggeligt.. lidt shoppng eller noget 

Er sikker på det er et positivt udfald!!

Anmeld

2. juli 2012

Putomanen

Lou skriver:

Ja så kan du også lige få en svada fra mig omkring tålmodighed hehe... og lang ventetid.. 

Ej kan godt forstå dig.. de sidste dage kan bare være et mareridt, der vil man bare gerne have det svar! men hallo Onsdag det er jo lige om lidt.. fyldt dine dage ud med noget hyggeligt.. lidt shoppng eller noget 

Er sikker på det er et positivt udfald!!

Åhhh ja, hvis bare at jeg kunne gøre, som fornuften siger, at jeg skal

Jeg har heldigvis travlt på arbejdet, så mine dage går forholdsvis hurtigt.

Nu er der "kun" 2 gange nattesøvn igen før jeg kan teste, og 4 gange nattesøvn før jeg skal have taget blodprøve og får det endelige svar

Jeg håber i hvertfald, at de krydsede fingre hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.