Hvilket hospital hører jeg højst sansynligt til? HJÆLP..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.860 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

M&N

Hej tøser.

Jeg er så heldig at en lille spirer har valgt mig som moaar  ..

Jeg er i 5-6 uge, har ringet til lægen og bestilt tid til 1. lægeundersøgelse (måske terminsscanning da jeg er usikker på termin), når, men nok om det!

Hvilket hospital hører jeg til, hvis jeg bor i Vallensbæk Strand? Kan gætte mig til Hvidovre er tættest på og (vil føde der helst) og kan se på www.nakkefold-hs.dk at de optager folk i Vallensbæk, hører jeg så automatisk dertil mht til fødegang og alt det? Da vi er lige tilflyttet fra Roskilde kommune.

Hvornår kan man bestille tid til NF? Hvis jeg så tilhører Hvidovre, kan jeg så bestille tid til NF nu? Skal jo bestille tid igennem der uanset hvad kan jeg regne ud, eller self. ringe.. Jeg kan huske efter sidste undersøgelse kunne jeg gå hjem og bestille tid direkte til Roskilde Sygehus, så mon ikke jeg kan bestille nu fx. hvis jeg er til Hvidovre?

Hjælp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

HeidiW86

BabyWish2012 <3 skriver:

Hej tøser.

Jeg er så heldig at en lille spirer har valgt mig som moaar /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12368.gif" alt="" /> ..

Jeg er i 5-6 uge, har ringet til lægen og bestilt tid til 1. lægeundersøgelse (måske terminsscanning da jeg er usikker på termin), når, men nok om det!

Hvilket hospital hører jeg til, hvis jeg bor i Vallensbæk Strand? Kan gætte mig til Hvidovre er tættest på og (vil føde der helst) og kan se på www.nakkefold-hs.dk at de optager folk i Vallensbæk, hører jeg så automatisk dertil mht til fødegang og alt det? Da vi er lige tilflyttet fra Roskilde kommune.

Hvornår kan man bestille tid til NF? Hvis jeg så tilhører Hvidovre, kan jeg så bestille tid til NF nu? Skal jo bestille tid igennem der uanset hvad kan jeg regne ud, eller self. ringe.. Jeg kan huske efter sidste undersøgelse kunne jeg gå hjem og bestille tid direkte til Roskilde Sygehus, så mon ikke jeg kan bestille nu fx. hvis jeg er til Hvidovre?

Hjælp. /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />

Jeg bor. Vallensbæk og fødte på Hvidovre!
Pøj pøj med det hele!

Anmeld

29. juni 2012

M&N

HeidiW86 skriver:

Jeg bor. Vallensbæk og fødte på Hvidovre!
Pøj pøj med det hele!

Tak Hvornår bestilte du tid til NF?

Anmeld

29. juni 2012

HeidiW86

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Hvornår bestilte du tid til NF?

Det gjorde jeg efter 1. Lægebesøg men tror egentlig sagtens du kan gøre det nu!

Anmeld

29. juni 2012

M&N

HeidiW86 skriver:

Det gjorde jeg efter 1. Lægebesøg men tror egentlig sagtens du kan gøre det nu!

Det er bare ... Vil gerne bestille tid nu, men er i tvivl om min termin, derfor jeg skal så tidligt til 1. lægeundersøgelse. Måske bliver jeg sendt til terminsscanning (håber ) men det er jo på tirsdag så mon ikke jeg bare vente dertil . Tak for hjælpen. 

Anmeld

29. juni 2012

HeidiW86

BabyWish2012 <3 skriver:

Det er bare ... Vil gerne bestille tid nu, men er i tvivl om min termin, derfor jeg skal så tidligt til 1. lægeundersøgelse. Måske bliver jeg sendt til terminsscanning (håber /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" />) men det er jo på tirsdag så mon ikke jeg bare vente dertil . Tak for hjælpen. /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />

Årh jo så skal du nok vente!! Det jo ogsålige om lidt!!
Jeg For en terminscanning!

Anmeld

29. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej tøser.

Jeg er så heldig at en lille spirer har valgt mig som moaar  ..

Hjælp. 

Når du kommer til lægen til 1 undersøgelse, får du sikkert et papir, med en webadresse, til online booking af NF. Det fik jeg, og jeg hørte til Hvidovre. (Det er det site du taler om - er ikke helt vågen) Men ville nok vente med at bestille tid, så du er sikker på en ordentlig NF dato. Det er ret vigtigt. 

Anmeld

29. juni 2012

SukkerDronning

Jeg ved ikke om du ved det, men der er frit sygehus valg Tillykke med spiren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.