li flyttet i rækkehus med en sur nabo hva skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

betina23

JulieWH skriver:

Hvis man så var rigtig bisset, så skulle man ringe på klokken l*** om natten når hun vaskede tøj Men jeg er selv meget konfliktsky så jeg holder mig til at udtænke planer

ja men jeg gider ikke var tarvelig og vække henes børn

men joh er os lidt konfliktsky

ville bare høre hvad i forskellige ville gøre ved sådan en mopset nabo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Frk. Himmelblå

betina23 skriver:

hey

vi er li flyttet i rækkehus og da vi ikke helt har sat os ind i de forskellig regler på daverne tidspunkt spurte vi nogle søde mennesker der bode længere henne, om hva tid man måtte klippe hæk og om man måtte om søndagen..

manden sagde ja da bare inden en tid så må man gerne og vi spurte ind til selv om d var søndag og han gentog ja.

så vi gik gladeligt igang og så kommer naboen nærmest væltende ud af sin have dør og brokker sig over at det må man ikke vi sa at vi hade spurt nogle længer henne og fik a vide man godt måtte derfor gjorde vi det, men hun sa,  vi ku sku bare læse inde på den og den side osv... i en rigtig grim tone.. (vi var jo li flyttet ind så vi hade ik net)

men nu har jeg 2 dage i træk hørt deres vaskemaskine kl 2 om natten ca, og sys lidt hun er langt ude...

hva ville i gøre hade i gjordt noget eller bare vente lidt og se tiden an..

Hun ER langt ude den den nabo.

Ind af det ene øre og ud af det andet! Og så ellers bare være venlige og høflige (ja bare være jer selv) over for hende.

Sådanne folk findes alle steder, og det værste i kan gøre er at nære deres bitterhed ved at hoppe i med begge ben og gengælde hendes tone. Det er konflikterne hun lever af. Kvæl hende med godt naboskab.

Anmeld

29. juni 2012

betina23

Frk. Himmelblå skriver:

Hun ER langt ude den den nabo.

Ind af det ene øre og ud af det andet! Og så ellers bare være venlige og høflige (ja bare være jer selv) over for hende.

Sådanne folk findes alle steder, og det værste i kan gøre er at nære deres bitterhed ved at hoppe i med begge ben og gengælde hendes tone. Det er konflikterne hun lever af. Kvæl hende med godt naboskab.

ja sys bare det underligt man vil bruge tid på det uden a tænke på sine med mennesker 

men jeg har altid svært ved det med ind a det ene øre og ud igen men de må jeg finde mig i hehe

tror bare jeg lader det ligge i denne omgang og bliver det ved må jeg prøve a ta en snak med hende eller bolig kontoret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.