Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
La´chrissen skriver: Ih hvor er jeg bare glad. Ud af 19 modne æg har 9 delt sig. 2 gide til opsætning i dag. 3 med sikkerhed til frys og evt flere hvis de når at dele sig mere i dag. Jaa jubii. Så efter kl 11 i dag kan jeg kalde mig for ruger. Juuubiiiiiiiiiiii dejlig regnvejrs dag
Ih hvor er jeg bare glad. Ud af 19 modne æg har 9 delt sig. 2 gide til opsætning i dag. 3 med sikkerhed til frys og evt flere hvis de når at dele sig mere i dag. Jaa jubii. Så efter kl 11 i dag kan jeg kalde mig for ruger. Juuubiiiiiiiiiiii dejlig regnvejrs dag
Rigtig meget held og lykke Det er så dejligt at man kan følge med på skærmen. God weekend og god rugetid til dig
Filuka skriver: TTa Rigtig meget held og lykke Det er så dejligt at man kan følge med på skærmen. God weekend og god rugetid til dig
TTa
TILLYKKE.. med at du nu er ruger.. synes der er lidt fedt at følge med her, da vi skal igennem præcis det samme forløb med TESA.
Uhh krydser virkelig fingre for jer, fedt at der var to super æg.. og mange til frost!! Hvordan besluttede i om det skulle være et eller to æg i denne omgang? Vil i gerne have tvillinger?
for ta det går godt!!
Lou skriver: TILLYKKE.. med at du nu er ruger.. synes der er lidt fedt at følge med her, da vi skal igennem præcis det samme forløb med TESA. Uhh krydser virkelig fingre for jer, fedt at der var to super æg.. end mange til frost!! Hvordan besluttede i om det skulle være et eller to æg i denne omgang? Vil i gerne have tvillinger? for ta det går godt!!
Uhh krydser virkelig fingre for jer, fedt at der var to super æg.. end mange til frost!! Hvordan besluttede i om det skulle være et eller to æg i denne omgang? Vil i gerne have tvillinger?
tarkoflen skriver: Nej hvor er det dejligt for dig!Glæder mig til at der kommer en super opdatering den 13/7 Og hvor fedt at der også var æg til frys!Slap du udenom overstimulering?
Nej hvor er det dejligt for dig!Glæder mig til at der kommer en super opdatering den 13/7 Og hvor fedt at der også var æg til frys!Slap du udenom overstimulering?
La´chrissen skriver: Ja det er rart at kunne følge andre der er igennem det samme dette er jo vores andet forsøg icsi. Sidste gang havde vi kun 2 gode æg. Så derfor anbefalede Skejby at ligge begge op. Og så denne gang valgte vi bare fra start at gøre det samme. Ikke at vi ønsker tvillinger, men det skal nok gå hvis der kommer 2. Det var bare hvad jeg havde det bedst med. Og tror på det bliver til en denne gang Tak du er velkommen til at skrive hvis du har lyst. for jer at det også sket hurtigt
Ja det er rart at kunne følge andre der er igennem det samme dette er jo vores andet forsøg icsi. Sidste gang havde vi kun 2 gode æg. Så derfor anbefalede Skejby at ligge begge op. Og så denne gang valgte vi bare fra start at gøre det samme. Ikke at vi ønsker tvillinger, men det skal nok gå hvis der kommer 2. Det var bare hvad jeg havde det bedst med. Og tror på det bliver til en denne gang Tak du er velkommen til at skrive hvis du har lyst. for jer at det også sket hurtigt
Ja det er lidt fedt at i er igennem præcis det samme, for jeg har da været lidt nervøs omkring det TESA, om det gav dårligere kvalitet... men når i har haft så mange godde befrugtede æg tyder det jo på at alt er perfekt!!
Vi har talt meget om det med et eller to æg, vi vil jo helst have en ad gangen.. så måske vi prøver med et æg i første omgang og så med to anden gang, hvis det ikke lykkes i første forsøg.. (som vi da håber håber håber på)
Men det er jo også sådan i så har valgt at gøre det. Det er også ok hvis man får tvillinger, tror det er en helt speciel oplevels og fedt for børnene når de bliver ældre.. men tror det er lidt hårdt som forældre i starten.
Uhh glæder mig til at høre om udfaldet Om det bliver en eller to.. for det skal nok lykkes!!!
Wauv, fedt med så mange gode æg.
Jeg for dig, og glæder mig til en rigtig god opdatering d. 13
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128