når naturen gør sig klar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Masig

Kay skriver:

ja... tror først det stopper her hen over aftenen... nu må vi se om min kære mand kommer tidligt hjem... han arbejder nemlig udendørs...

Ja min er lige taget til Odense for at arbejde på et tag... er ikke helt sikker på jeg er helt tryg ved det

Men er det rigtig slemt går jeg ud fra han kommer hjem igen... uanset hvad har vi fødselsforberedelse kl 14.30, så det er alligevel ikke så længe han skal være derinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Ja min er lige taget til Odense for at arbejde på et tag... er ikke helt sikker på jeg er helt tryg ved det

Men er det rigtig slemt går jeg ud fra han kommer hjem igen... uanset hvad har vi fødselsforberedelse kl 14.30, så det er alligevel ikke så længe han skal være derinde...

ja så kan det godt være han kommer hjem igen... ikke lige i dag man skal arbejde på et tag...

Anmeld

29. juni 2012

Masig

Kay skriver:

ja så kan det godt være han kommer hjem igen... ikke lige i dag man skal arbejde på et tag...

Nej synes ikke det lyder så sikkert.....

Anmeld

29. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Nej synes ikke det lyder så sikkert.....

naii... ik lige frem...

min skal sætte skilte op... ved ik hvor højt i dag... men nogle gange er det dem højt oppe på bygninger...

Anmeld

29. juni 2012

Masig

Kay skriver:

naii... ik lige frem...

min skal sætte skilte op... ved ik hvor højt i dag... men nogle gange er det dem højt oppe på bygninger...

Ja det er altså heller ikke for smart lige idag... Lad os håbe det er nede ved jorden...

Anmeld

29. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det er altså heller ikke for smart lige idag... Lad os håbe det er nede ved jorden...

jeps det håber jeg også...

ved i altfald at det ik er vindusfilm i dag... så skal de nemlig være inden for... det havde været et fortrække...

han har lige skrevet at de skynder sig for de har hørt i radioen det er på vej

Anmeld

29. juni 2012

Masig

Kay skriver:

jeps det håber jeg også...

ved i altfald at det ik er vindusfilm i dag... så skal de nemlig være inden for... det havde været et fortrække...

han har lige skrevet at de skynder sig for de har hørt i radioen det er på vej

Ja jeg overvejer da også lige at skrive en sms til kæresten om at de skal være forsigtige....

Men ja havde også foretrukket indearbejde for dem idag...

Anmeld

29. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Ja jeg overvejer da også lige at skrive en sms til kæresten om at de skal være forsigtige....

Men ja havde også foretrukket indearbejde for dem idag...

ja... bare vi kunne bestemme den slags...

men det er gerne sådan at når det er godt vejr er det indendørs opgaver og når vejret er skidt er det de uden dørs...

Anmeld

29. juni 2012

Masig

Kay skriver:

ja... bare vi kunne bestemme den slags...

men det er gerne sådan at når det er godt vejr er det indendørs opgaver og når vejret er skidt er det de uden dørs...

Ja det er jo typisk.. Her kan han jo som regel selv bestemme, da han jo er bossen, men der er også grænser for hvor meget han kan forsinke opgaverne pga vejret jo, så nogle gange må de bare bide i det sure æble og være ude til trods for regn og dårligt vejr... Men lgie idag synes jeg nu alligevel det er lige dristigt nok...

Anmeld

29. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det er jo typisk.. Her kan han jo som regel selv bestemme, da han jo er bossen, men der er også grænser for hvor meget han kan forsinke opgaverne pga vejret jo, så nogle gange må de bare bide i det sure æble og være ude til trods for regn og dårligt vejr... Men lgie idag synes jeg nu alligevel det er lige dristigt nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.