Dumt spørgsmål, men er det ikk i dag der skulle gå kh ind ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, er det ikk i dag kh skulle gå ind ? Det er anden gang jeg skal have kh inden jeg starter i skole igen, så er ikk helt med på de systemer om hvornår der kommer penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

B&J

KH skal komme idag

Anmeld

29. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger, er det ikk i dag kh skulle gå ind ? Det er anden gang jeg skal have kh inden jeg starter i skole igen, så er ikk helt med på de systemer om hvornår der kommer penge

Mærkeligt egentligt. Jeg skulle have SU i dag, men det har jeg heller ikke fået. Altså det var godt nok SU jeg ikke skulle have, men de kunne ikke nå og stoppe den - så måske der er en fejl?

Anmeld

29. juni 2012

FrkT

Jo det er i dag....

Anmeld

29. juni 2012

FrkT

Anonym skriver:

Hvis du skal starte på uddannelse igen, er det på SU? For hvis det er, så får du ikke kontanthjælp nu, da kontanthjælp er bagudbetalt og SU er forudbetalt, og de vil ikke betale dig dobbelt for en måned, så kontanthjælpen spares væk, selvom den reelt gælder for juni måned og SU'en gælder for juli måned..

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Hvis du skal starte på uddannelse igen, er det på SU? For hvis det er, så får du ikke kontanthjælp nu, da kontanthjælp er bagudbetalt og SU er forudbetalt, og de vil ikke betale dig dobbelt for en måned, så kontanthjælpen spares væk, selvom den reelt gælder for juni måned og SU'en gælder for juli måned..

Kommunen har sagt til mig at fik til 1.juli da det er fra juni og så får jeg su fra 1.8..

Anmeld

29. juni 2012

FrkT

Anonym skriver:

Kommunen har sagt til mig at fik til 1.juli da det er fra juni og så får jeg su fra 1.8..

Okay, ja så burde der jo ikke være nogen ko på isen. Men ring til kommunen så snart de åbner og hør ad, der kan jo være nogle forsinkelser, det sker sommetider

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Okay, ja så burde der jo ikke være nogen ko på isen. Men ring til kommunen så snart de åbner og hør ad, der kan jo være nogle forsinkelser, det sker sommetider

Okay tak for svaret

Anmeld

29. juni 2012

FrkT

Anonym skriver:

Okay tak for svaret

Velbekomme

Anmeld

29. juni 2012

Kay

skal den ik bare været gået ind inden 12 sys jeg jeg har hørt???

har aldrig været på kh... men sådan var det med SU da jeg fik det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.