Shit for et vejr :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Sara.

Her i Solbjerg - lidt syd for Århus - her REGNER det og har gjort det siden jeg stod op!!! med torden ind imellem....
Havde ikke taget børnenes gummistøvler med hjem fra vuggestue og børnehave, så måtte finde vinterstøvlerne frem sådan de ikke fik våde fødder på vej i institution.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Masig

Her på Sydfyn har det været fuldstændig vanvittigt.. kan ikke huske hvornår jeg sidst har oplevet så vildt et torden- og regnvejr...

Hele haven er druknet (håber ikke det ødelægger vores nysåede græsplæne ), lyn og brag kom i ét væk uden pauser i morges, og det er først begyndt at lysne lidt nu....

Det har været vildt, men hyggeligt

Anmeld

29. juni 2012

Kay

lyngby lige nord fra kbh skinnede solen for 2 timer siden... nu drypper det lidt... og jeg går spændt og venter på torden!!!

Anmeld

29. juni 2012

cecilie1984

Doffie skriver:

Hvordan er vejret hos jer ?

Her pisser det ned i lårfede stråler, lyner og tordner - RIGTIG UVEJR 

Da jeg vågnede i morges kl 7 regnede det og det tordnede da en del. men ikke nok hvis du spørger mig, jeg elsker torden vejr synes det er rigtig hyggeligt, og åbner vinduer så jeg rigtig kan høre det

pludselig ved 8 tiden regnede det meget kraftigt heldigvis stoppede det til pigerne skulle afleveres. og siden har der ikke været noget det regner ikke engang og har ik gjort det de sidste ca 2 timer.

men skulle det ikke komme igen senere og vist lidt vildere eller hva synes jeg at have hørt

Anmeld

29. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Det har regnet lidt, og nu er det bare gråt og trist... - (Taastrup)

Anmeld

29. juni 2012

>>Carina<<

Øs regnvejr og torden. Godt at vi rejser til Frankrig i eftermiddag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.