HeXeri skriver:
Der kan sagtens være flere på vej. Vores dreng fik sine i sæt og lige i røven af hinanden. 8 måneder, så havde han et fuldt tandsæt og et par forældre der var ved at segne af træthed.
Har du overvejet panodil? Personligt funderede jeg længe over det, men ringede til sidst op til min læge. Hun er fornuftig at høre på og havde den holdning at kan man helbrede smerter, skal man.
Han har fået pandoil rectal indtil han selv kunne drikke det med jodbærsmag. Derud over fik vi noget lokalbedøvende som vi kunne smøre på hans gummer når han havde ondt, men ikke feber 
tak for svar..
okay, så må vi jo bare afvente.. den der er brudt frem nu, har været meget længe om det, har kunne ane den og mærke den i 3 uger, håber ikke den næste er lige så længe om det..
ja, har overvejet panodil, der er så delte meninger om det, men personligt sys jeg at hvis han har ondt, så skal han have det.. har bare svært ved at finde grænsen for hvornår ondt er ondt nok... hvis du forstår?? måske skal jeg bare ringe og snakke med lægen om det, for når det forstyrre hans søvn så meget, bliver han jo også overtræt og ked pga det..
her har der heller ikke været noget feber eller nogle andre tegn...
Anmeld