ja her sidder jeg.. 18 år og venter min dejlige lille pige til september..
og ja vidste da godt at mine venner og veninder ville falde fra en efter en .. men sku da ik dem alle sammen på en gang næsten..
altså jo de kan da godt kommentere mine billeder inde på face.. men de har aldrig tid til at være sammen.. så jeg bruger det meste af min dag hjemme i den lille lejlighed..
har brug for at komme UD! men hader bare at gå ned i byen ALENE
folk hilser heller ik rigtig på mig mere..
og dem jeg har været i "klar til barn" gruppe med snakker jeg heller ik rigtig med..
føler mig så ensom om min graviditet.. den eneste jeg sådan rigtig besøger det er min farmor og ja det er da hyggeligt men vil oss ha en veninde jeg kan gå i byen med og snakke om deverse ting..
min kæreste er næsten aldrig hjemme.. han tager afsted kl 6:50 og er først hjemme igen ved en 17 tiden fordi han skal op og træne.. og så her de sidste par dage har jeg faktisk været alene helt til kl 00 fordi han skulle ud og fiske..
det må han da godt ja.. men føler mig bare ensom da jeg ikk har nogen veninder eller venner til at ku skrive en sms til eller lige ringe og spørge om hey har du tid..
det er bare så svært for der er ik rigtig nogen her i området som er gravide eller noget.. som jeg kan finde..

ja det skulle jeg sådan set bare lige ha ud.. tak fordi du læste med..
Anmeld