Føler mig ensom :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

simone-baby93

ja her sidder jeg.. 18 år og venter min dejlige lille pige til september..  

og ja vidste da godt at mine venner og veninder ville falde fra en efter en .. men sku da ik dem alle sammen på en gang næsten..

altså jo de kan da godt kommentere mine billeder inde på face.. men de har aldrig tid til at være sammen.. så jeg bruger det meste af min dag hjemme i den lille lejlighed..

har brug for at komme UD! men hader bare at gå ned i byen ALENE  folk hilser heller ik rigtig på mig mere..

og dem jeg har været i "klar til barn" gruppe med snakker jeg heller ik rigtig med.. 

føler mig så ensom om min graviditet.. den eneste jeg sådan rigtig besøger det er min farmor og ja det er da hyggeligt men vil oss ha en veninde jeg kan gå i byen med og snakke om deverse ting..

min kæreste er næsten aldrig hjemme.. han tager afsted kl 6:50 og er først hjemme igen ved en 17 tiden fordi han skal op og træne.. og så her de sidste par dage har jeg faktisk været alene helt til kl 00 fordi han skulle ud og fiske..

det må han da godt ja.. men føler mig bare ensom da jeg ikk har nogen veninder eller venner til at ku skrive en sms til eller lige ringe og spørge om hey har du tid..

det er bare så svært for der er ik rigtig nogen her i området som er gravide eller noget.. som jeg kan finde.. 

ja det skulle jeg sådan set bare lige ha ud.. tak fordi du læste med.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Kofoed.

Problemet er vel, at dine venner har haft skole, fritidsjob osv., imens du bare har været hjemme?

Det er svært når man for børn så tidligt, ens venner er et helt andet sted, men tøserne plejer at komme tilbage efter man har født, det er bare lige nu den er svær for dem at takle, du må ikke noget af det de gerne vil, de skal presse på dig osv. men det kommer nok, der skal nok være nogen der kommer tilbage når du er "normal"" igen.

Men find dig en der også har fri meget af tiden, evt barsel og hyg med hende

Anmeld

29. juni 2012

HeXeri

simone-baby93 skriver:

og ja vidste da godt at mine venner og veninder ville falde fra en efter en .. men sku da ik dem alle sammen på en gang næsten..

altså jo de kan da godt kommentere mine billeder inde på face.. men de har aldrig tid til at være sammen.. så jeg bruger det meste af min dag hjemme i den lille lejlighed..

har brug for at komme UD! men hader bare at gå ned i byen ALENE  folk hilser heller ik rigtig på mig mere..

og dem jeg har været i "klar til barn" gruppe med snakker jeg heller ik rigtig med.. 

føler mig så ensom om min graviditet.. den eneste jeg sådan rigtig besøger det er min farmor og ja det er da hyggeligt men vil oss ha en veninde jeg kan gå i byen med og snakke om deverse ting..

min kæreste er næsten aldrig hjemme.. han tager afsted kl 6:50 og er først hjemme igen ved en 17 tiden fordi han skal op og træne.. og så her de sidste par dage har jeg faktisk været alene helt til kl 00 fordi han skulle ud og fiske..

det må han da godt ja.. men føler mig bare ensom da jeg ikk har nogen veninder eller venner til at ku skrive en sms til eller lige ringe og spørge om hey har du tid..

det er bare så svært for der er ik rigtig nogen her i området som er gravide eller noget.. som jeg kan finde.. 

Jeg tænker at du skal da ud og lave et eller andet? Når det først er til september er der da ingen grund til du bare går hjemme og bliver mere ked? Medmindre du er syg selvfølgeligt..

Anmeld

29. juni 2012

Doffie

simone-baby93 skriver:

velkommen i min verden, jeg føler mig også ensom.

er derhjemme dag ud og dag ind, alle veninder fra før er faldet fra.

hvor er du fra? 

Anmeld

29. juni 2012

simone-baby93

Doffie skriver:

velkommen i min verden, jeg føler mig også ensom.

er derhjemme dag ud og dag ind, alle veninder fra før er faldet fra.

hvor er du fra? 

jeg er fra odder.. by mellem århus og horsens.. 

Anmeld

29. juni 2012

simone-baby93

Kofoed. skriver:

Problemet er vel, at dine venner har haft skole, fritidsjob osv., imens du bare har været hjemme?

Det er svært når man for børn så tidligt, ens venner er et helt andet sted, men tøserne plejer at komme tilbage efter man har født, det er bare lige nu den er svær for dem at takle, du må ikke noget af det de gerne vil, de skal presse på dig osv. men det kommer nok, der skal nok være nogen der kommer tilbage når du er "normal"" igen.

Men find dig en der også har fri meget af tiden, evt barsel og hyg med hende

mange tak for svaret.. og ja du har nok ret

Anmeld

29. juni 2012

Doffie

simone-baby93 skriver:

jeg er fra odder.. by mellem århus og horsens.. 

jeg er dog fredericia, men vil meget gerne snakke og vi kan også snakkes på facebook og lære hinanden at kende 

Anmeld

29. juni 2012

simone-baby93

HeXeri skriver:

Jeg tænker at du skal da ud og lave et eller andet? Når det først er til september er der da ingen grund til du bare går hjemme og bliver mere ked? Medmindre du er syg selvfølgeligt..

odder kommune skal bare se og få fingeren ud... de har sagt at de ville sende en mail om hvornår jeg kunne komme ud og lave noget og der er gået over en mdr.. var så nede og komme med et forslag til hvor jeg kunne komme hen.. malling dyre klinik da de kender mig i forvejen og ved hvordan jeg er ... så skal bare vente på svar fra dem om jeg kan komme ud til dem igen og lege vet. sygeplejeske 

er træt af at gå hjemme..!!!

Anmeld

29. juni 2012

simone-baby93

Doffie skriver:

jeg er dog fredericia, men vil meget gerne snakke og vi kan også snakkes på facebook og lære hinanden at kende 

ej det lyder super dejligt

Anmeld

29. juni 2012

Doffie

simone-baby93 skriver:

ej det lyder super dejligt

du kan sende mig en pb med navn, så finder jeg dig derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.