Endelig blev det vores tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

Filuka

Putomanen skriver:

Sikke en dejlig nyhed!!! Mange gange tillykke med de fine streger og BP. Hvornår skal du til TS?

Tak for det.. har ikke tudet endnu, men det kommer nok ligepludseligt . Vi skulle egentlig have været til tryghedsscanning den 12. juli - men da klinikken har lukket, bliver det først den 7. august...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Filuka

ønskebarn74 skriver:

stort tillykke med graviditeten!!!

Tusind tak, det er bare stadig så uvirkeligt efter al den tid...

Anmeld

30. juni 2012

Putomanen

Filuka skriver:

Tak for det.. har ikke tudet endnu, men det kommer nok ligepludseligt . Vi skulle egentlig have været til tryghedsscanning den 12. juli - men da klinikken har lukket, bliver det først den 7. august...

Ja, mon ikke du gør

Øv, det er længe at vente på TS. Men så kommer du til at være længere henne, så kan man nok se lidt mere

Anmeld

30. juni 2012

fnuggi

stort tillykke med de to streger 

Anmeld

30. juni 2012

Mulle73

Stort tillykke!!

Ja, det er helt uvirkeligt den første tid.

Anmeld

2. juli 2012

Joerse

Tillykke

Anmeld

2. juli 2012

CamillaSoefelt

Filuka skriver:

Både hjemmetest og BP bekræftede i går jeg at jeg er gravid! Vi er glade, men det er heller ikke rigtigt gået op for os...

Vores historie:

M havde 3 IUI med tidligere partner uden held.

Vi startede projekt baby sammen juni 2009. Blev udredt slutningen af 2009 - uforklarligt barnløse.

2010 3 IUI uden held.

2011 et IVF med 11 flotte æg som alle gik til grunde da ingen befrugtede.

1. juni 2012 opstart på ICSI kort behandling. 9 æg ud, alle egnede til befrugtning. 4 befrugtede og 3 delte sig perfekt. 2 i fryseren og et blev lagt tilbage den 15. juni.

28. juni positiv, positiv, positiv!

Hvor dejligt for jer.

Tillykke

Anmeld

2. juli 2012

tarkoflen

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

2. juli 2012

klmf

Stort tillykke

Anmeld

2. juli 2012

OktoberMor

Filuka skriver:

Både hjemmetest og BP bekræftede i går jeg at jeg er gravid! Vi er glade, men det er heller ikke rigtigt gået op for os...

Vores historie:

M havde 3 IUI med tidligere partner uden held.

Vi startede projekt baby sammen juni 2009. Blev udredt slutningen af 2009 - uforklarligt barnløse.

2010 3 IUI uden held.

2011 et IVF med 11 flotte æg som alle gik til grunde da ingen befrugtede.

1. juni 2012 opstart på ICSI kort behandling. 9 æg ud, alle egnede til befrugtning. 4 befrugtede og 3 delte sig perfekt. 2 i fryseren og et blev lagt tilbage den 15. juni.

28. juni positiv, positiv, positiv!

tillykke tillykke tillykke.. Hvor er det dejligt at høre. håber at alt kommer til at gå vel.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.