Vi skal.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

MortilElias2010

i Givskud Zoo på lørdag mellem kl. 10 - 20 og kunne vildt godt tænke os at have selskab - gerne med børn. De implicerede er mig og min søn på 2.5 år, far tager nemlig afsted fra fredag til søndag på fisketur og jeg vil gerne ud af huset og have en på opleveren

Så er du interesseret, så skriv endelig - kunne være enormt hyggeligt at have et par legekammerater med til Elias og se hvordan han er i selskab med andre børn end hos dagplejemor

Kan næsten ikke vente på at skulle afsted, bliver som et lille barn juleaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

MortilElias2010

Det gik stærkt

Er der i det mindste nogen der overvejer?

Anmeld

28. juni 2012

Nettemor

Øv! Havde det bare været en anden dag en lørdag.. Men der kommer 4 unger til overnatning udover vores egen..

Kunne ellers have været mega hyggeligt!

Anmeld

28. juni 2012

MortilElias2010

Øv! Havde det bare været en anden dag en lørdag.. Men der kommer 4 unger til overnatning udover vores egen..

Kunne ellers have været mega hyggeligt!

Okke dog, I har da også hænderne fulde  

Ja det kunne det nemlig og det er sjældent jeg spørger vildt fremmede, og de to gange jeg har gjort det, har der aldrig været nogen der ville. Så måske jeg bare skulle følge min mavefornemmelse og lade være med at spørge, for kan mærke at det da gør mig ked af det, især fordi jeg selv er så spændt  he he og Elias ved det slet ikke, jeg fandt bare på det her til aften

Anmeld

28. juni 2012

Annemor...

Jeg kan desværre ikke, men opper den lige for dig
Håber I får en rigtig god tur i Givskud Zoo, det er rigtig hyggeligt dernede

Anmeld

28. juni 2012

MortilElias2010

Annemor... skriver:

Jeg kan desværre ikke, men opper den lige for dig
Håber I får en rigtig god tur i Givskud Zoo, det er rigtig hyggeligt dernede

Tak hvor er du sød

Ja vi bor lige ved siden af (dvs. plus minus 10-20-25km), har bare ikke været der endnu med lillemanden samt prisen gør at det ikke bare lige noget man normalt gør, overvejer årskort, men tror jeg nøjes med billetter i første omgang. Syntes Elias har den rette alder nu hvor han vil få endnu mere ud af det  ellers har vi holdt os til den privatejede Skærup Zoo, meget familær og hyggelig zoo også i nærheden  Værd at besøge

Anmeld

29. juni 2012

Janni.

Ej hvor øv! Jeg skal arbejde lørdag.

Håber i får en dejlig dag. Elsker Givskud zoo.

Anmeld

29. juni 2012

Janni.

MortilElias2010 skriver:

Tak hvor er du sød

Ja vi bor lige ved siden af (dvs. plus minus 10-20-25km), har bare ikke været der endnu med lillemanden samt prisen gør at det ikke bare lige noget man normalt gør, overvejer årskort, men tror jeg nøjes med billetter i første omgang. Syntes Elias har den rette alder nu hvor han vil få endnu mere ud af det  ellers har vi holdt os til den privatejede Skærup Zoo, meget familær og hyggelig zoo også i nærheden  Værd at besøge

Jamen hvis du bor så tæt på, så kan vi måske finde ud af noget en anden gang. Vi bor nemlig også tæt på.

Og det behøver ikke være zoo eller andet der koster penge.

Anmeld

29. juni 2012

MortilElias2010

Janni. skriver:

Ej hvor øv! Jeg skal arbejde lørdag.

Håber i får en dejlig dag. Elsker Givskud zoo.

Tak  Jeg tror lige jeg ser vejret når vi står op og skinner solen klokken 10 tager vi afsted  For vil altså ikke ud i et sådan vejr som idag med lillemanden. Det er bedst at nyde indendøre 

Ej fedt, det lyder godt - jeg må da lige slå på tråden en anden gang og se om vi kunne finde på nogen løjer 

Anmeld

29. juni 2012

Janni.

MortilElias2010 skriver:

Tak  Jeg tror lige jeg ser vejret når vi står op og skinner solen klokken 10 tager vi afsted  For vil altså ikke ud i et sådan vejr som idag med lillemanden. Det er bedst at nyde indendøre 

Ej fedt, det lyder godt - jeg må da lige slå på tråden en anden gang og se om vi kunne finde på nogen løjer 

Det kan jeg sørme godt forstå. Uanset hvad i beslutter, så håber jeg at i får en dejlig dag.

Du kan altid sende en pb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.