Ja, det er lige hvad jeg er!!
For noget tid siden skrev jeg rundt til et par veninder, der også har børn, om de ville være med på en bestilling på navnesutter med henblik på at spare fragten. Det ville de gerne.
De sender hver især deres bestilling pr. mail, og jeg taster ordren ind og skriver en sms til dem med prisen og mit kontonummer.
Jeg får lynhurtigt penge fra 2 af dem og cykler over til dem med sutterne - alle er glade!
Den 3. kommer selv forbi og henter dem en dag, da hun alligvel kører forbi. Hun har ikke kontanter med, men jeg giver hende en seddel med mit kontonummer. Hun siger, at hun vil overføre samme eftermiddag, men der dukker ingen penge op på min konto..
En uges tid efter skriver jeg til hende, om hun har overført, for pengene er ikke gået ind på min konto. Jeg får intet svar..
Yderligere lidt tid efter spørger hun efter en at shoppe med på facebook, og jeg skriver, at jeg og min datter da gerne vil med - hun er ellers ikke en jeg som sådan ses med. Mange gange i løbet af dagen overvejer jeg at spørge efter pengene, men jeg kan ikke få mig selv til det. Hun nævner ingenting selv. På vej hjem vælger jeg den lette løsning at sende hende en sms - igen intet svar!
Da jeg lige er færdiguddannet, får jeg hverken SU eller dagpenge i juli måned, og derfor betyder de 340 kr altså noget! Det skriver jeg til hende, og jeg får stadig intet svar..
Jeg har altså kontaktet hende 3(!!!) gange, og hun ignorerer det bare. Jeg er simpelthen SÅ skuffet, og jeg fortryder inderligt, at jeg ikke tog mod til mig og spurgte hende efter dem den dag.
Hvad synes I jeg skal gøre? Skal jeg bare skyde en hvid pil efter de penge og droppe hende som "veninde"?