uafbrudt i 3 timer!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

jaa tog mig selv i at begynde at blive ked

ønsker jo aldrig ens bebs skal være ked

Jeg grad også som pisket, og tænkte er det sådan mine aftner skal være fremover

MEN gik heldigvis over igen

Og det er jo sikkert bare iaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Skouboe

Valle81 skriver:

Hej,

Kender alt til det.

Mit råd er,

Strip ham ned så han kun har ble på. Svøm ham sådan lidt stramt i en dyne. Sluk alt larm omkring dig og sæt dig i et mørkt rum. Hold hans hoved i dine hænder mens kroppen hviler ned af dine arme, altså mens ha stadig er i dynen. Dine albuer ud på dine knæ og så vip'er di tl den arme falder af.

Den her er jeg med på, bortset fra at jeg plejede at gå i cirkler med monotone skridt med ungerne indtil mine arme var totalt smadrede. Man kan ikke bare bytte når armene syrer til, fordi en ny person stimulerer baby igen, og så er det forfra.

Anmeld

28. juni 2012

Valle81

Anonym skriver:

tak lyder også som noget degligt hehe

Han vil synes det er dejligt:0) men du får ondt i armene, men jeg er skl på det virker:0) og gerne i sådan et raskt tempo:0)

Anmeld

28. juni 2012

Valle81

Skouboe skriver:

Den her er jeg med på, bortset fra at jeg plejede at gå i cirkler med monotone skridt med ungerne indtil mine arme var totalt smadrede. Man kan ikke bare bytte når armene syrer til, fordi en ny person stimulerer baby igen, og så er det forfra.

Præcis:0) jeg har haft så eget syre i mine arme at jeg troede jeg skulle dø, enten af at vippe, hoppe, lulle osv;0)

Anmeld

28. juni 2012

Valle81

Anonym skriver:

tak lyder også som noget degligt hehe

Kamp forresten også anbefale at du, mens han er svøbt i dyne, sætter dig yderst på sengekanten og så sætter i hop. Altså bruger benene til at hope med mens d sidder ned:0)

Den er også. God,

Jeps ,ed 3 børn i bagagen har jeg prøvet. ALT:0)

Anmeld

29. juni 2012

Skouboe

Valle81 skriver:

Præcis:0) jeg har haft så eget syre i mine arme at jeg troede jeg skulle dø, enten af at vippe, hoppe, lulle osv;0)

Ja, jeg har indimellem funderet over om ikke en stor del af at være forældre til et spædbarn i virkeligheden bare er at opholde sig i ukomfortable stillinger i lange perioder...

Anmeld

29. juni 2012

modesty

Herhjemme var det Manduca bæreselen og pilatesbolden der hjalp. Enten at gå rundt med ham i selen eller svøbe ham og sidde på pilatesbolden og hoppe forsigtigt op og ned. Så kunne jeg sidde og se fjernsyn uden lyd imens ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.