Hjælp! Baby vil sove på maven......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

JulieMor

Min datter på 6 mdr vil sove på maven. Hun vender sig selv om på maven om natten og sover med hovedet/siden ned mod madrassen. Jeg bryder mig virkelig ikke om det, er nok en bekymret "hønse-mor", men ift vugge-død osv, kan ikke ha det... hvad skal jeg gøre?

Jeg vågner flere gange og vender hende på ryggen om natten. Men nogle nætter vågner hun ved det, det jo træls, men kan virkelig ikke ha det...

Gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Mor til Mike

JulieMor skriver:

Min datter på 6 mdr vil sove på maven. Hun vender sig selv om på maven om natten og sover med hovedet/siden ned mod madrassen. Jeg bryder mig virkelig ikke om det, er nok en bekymret "hønse-mor", men ift vugge-død osv, kan ikke ha det... hvad skal jeg gøre?

Jeg vågner flere gange og vender hende på ryggen om natten. Men nogle nætter vågner hun ved det, det jo træls, men kan virkelig ikke ha det...

Gode råd?

Min dreng gør det også, og han vågner nogle gange og sætter sig op og derefter lægger sig på maven igen, han er 7 måneder, og er overbevist om at der ikke sker noget så længe de ikke lægger ovenpå en dyne eller sådan noget så det er svært at få vejret.

Ellers køb en af de der seng-i-seng så hun ikke kan vende sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.