Hvor er jeg skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Anonym trådstarter

Den ny fyr jeg har set igennem noget tid skulle komme her til aften ind vi løber ind i en masse ferie som gør det lidt svære at se hinanden i en lille mdr tid...

Han skriver han kommer og nu kan jeg ikke få fat i ham han svare ikke og er ikke dukket op jeg er så ked jeg har så mange følser for ham og føler mig bare så meget til grin

Øvøv er så ked 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

Den ny fyr jeg har set igennem noget tid skulle komme her til aften ind vi løber ind i en masse ferie som gør det lidt svære at se hinanden i en lille mdr tid...

Han skriver han kommer og nu kan jeg ikke få fat i ham han svare ikke og er ikke dukket op jeg er så ked jeg har så mange følser for ham og føler mig bare så meget til grin

Øvøv er så ked 

Mon ikke der er sket et eller andet ?
Ellers er han der måske lige om lidt,.!

Hvis ikke,.
Så drop det heller enden det starter,.!

Anmeld

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Øvøv er så ked 

hvor langt tid siden skrev han at han kommer og hvad tid skulle han have været der. Kan der ikke være sket noget?

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

Øv. Hvor træls

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

hvor langt tid siden skrev han at han kommer og hvad tid skulle han have været der. Kan der ikke være sket noget?

Jeg er rigtig bange for der er sket ham noget det  er nu to timer siden han plejer at være hos mig vi har set hinanden omkring to mdr nu og han har aldrig brudt en aftale eller noget og vi ses gerne 4 gang i ugen svinger lidt

Anmeld

28. juni 2012

Anonym skriver:

Jeg er rigtig bange for der er sket ham noget det  er nu to timer siden han plejer at være hos mig vi har set hinanden omkring to mdr nu og han har aldrig brudt en aftale eller noget og vi ses gerne 4 gang i ugen svinger lidt

puha det kan jeg godt forstå når nu han ikke plejer at svigte. Jeg håber virkelig at han er faldet i søvn og mobilen er på lydløs eller noget lignende.

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

puha det kan jeg godt forstå når nu han ikke plejer at svigte. Jeg håber virkelig at han er faldet i søvn og mobilen er på lydløs eller noget lignende.

Håber jeg også men er så urolig det er ikke mere end en uge siden jeg  fik nogen tin at vide hvad der var sket for år tilbage ved ham og når han så ikke dukker op ni bliver jeg noget urolig 

Anmeld

28. juni 2012

Anonym skriver:

Håber jeg også men er så urolig det er ikke mere end en uge siden jeg  fik nogen tin at vide hvad der var sket for år tilbage ved ham og når han så ikke dukker op ni bliver jeg noget urolig 

puha det kan jeg godt forstå. fingre for at det er helt harmløst.

Håber også du kan finde lidt ro og søvn. til dig.

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

puha det kan jeg godt forstå. fingre for at det er helt harmløst.

Håber også du kan finde lidt ro og søvn. til dig.

Jeg får ingen ro før jeg ved om han er i god behold jeg er så sur skuffet ked ja alt lige nu han ved jeg har det svært i forvejen og jeg ikke har brug for det her lige nu håber ikke der er sket noget men han skal have en god forklaring på det her 

Anmeld

28. juni 2012

Annemor...

Hvor er det bare øv
Men håber da godt nok ikke at der er sket ham noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.