Jeg blev tilbudt arbejde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Anonym trådstarter

..... som souschef!!

Kom ind med en ansøgning til butiksassistent, jeg søger et heeelt andet område nu, og skulle bruge nogle butiks-ansøgninger fht. min fagforening.... Er arbejdsløs (baaah de siger arbejdssøgende) på 34 uge...

Men chefen læste det og var målløs - min ansøgning havde han aldrig set før, og den var meget detaljeret... Både med CV, anbefalinger og en nogenlunde ansøgning ( i mine øjne - hans ~ perfekt )

Intet er officielt endnu, han skal lige snakke med sin chef da jeg ikke ejer nogen uddannelse... Men han mener ikke det er et problem, da jeg har 10+ års erfaring indenfor området...

Jeg går ud og fjerne min anonymitet når der er skrevet under eller han fortryder

Jeg er virkelig overrasket, men også fortvivlet.. Jeg søger jo i en anden branche da jeg ønsker en uddannelse.... Men jeg elsker at være i butik ( kun pga arbejdstider jeg søger væk) og han kunne næsten garantere jeg ikke fik for mange når jeg skulle være souschef...

Min hjælp til jer ved jeg ikke hvad er.... Om det er et "Hold dig fra L*d*" (i må selv gætte resten ) eller "Go 4 it" for jeg er virkelig i tvivl her.....

Men jeg skulle gerne få svar på mandag ca....

Til jer som evt. gætter mig - bl.a. på facebook er der nogle af jer - så hold mig anonym... Min familie ved det, men hvis det går i vasken vil jeg helst være anonym overfor venner som søger i branchen...

Hilsen MULIGVIS souschef hos *i*l

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska da tage chancen og tá jobbet hvis det er. Hvis det så ik er noget alligevel, ka du jo tá uddannelse... Især hvis det job lyder bare den mindste smule spændene og udfordrene!! Vh stine

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Du ska da tage chancen og tá jobbet hvis det er. Hvis det så ik er noget alligevel, ka du jo tá uddannelse... Især hvis det job lyder bare den mindste smule spændene og udfordrene!! Vh stine

Og det gør det... personalet er ungt og vil være en stor udfordring... tror også jeg siger ja - også for at slippe fra dagpenge og hjemmet... ;-)

Tak for svar Stine

Anmeld

28. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Og det gør det... personalet er ungt og vil være en stor udfordring... tror også jeg siger ja - også for at slippe fra dagpenge og hjemmet... ;-)

Tak for svar Stine

Ja så ville jeg helt sikkert gøre det!!  For at det bliver godt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.