Nu vil jeg altså også være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Anonym trådstarter

Vi er i fuld gang med at lave vores første barn. Nu skal det altså bare være! Er sååå skruk 

Vi har planer om at sex'e hver anden dag fra nu og til test-dag.. Så kan man da ikke undgå at ramme ægløsning. Om der så er en lille celle som vil ind i ægget, kan vi jo ikke styre  

Held og lykke til alle jer andre, som prøver at lave en lille ny 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Bellas Mor

I behøver ikke gøre det hver anden dag - bare I gør det, når du har ÆL. Og man kan købe tests for den slags

Men selvfølgelig, hvis lysten er der hver anden dag - så go for it

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Bellas Mor skriver:

I behøver ikke gøre det hver anden dag - bare I gør det, når du har ÆL. Og man kan købe tests for den slags

Men selvfølgelig, hvis lysten er der hver anden dag - så go for it

Vi har nemlig prøvet med ægløsningstest og synes det er noget bøvl. Det er altså ikke lige mig. 

Så har jeg undersøgt udflåd og kigget efter fertilitets-slim, men det synes jeg bare at jeg oplever det flere gange i løbet af cyklusen  Så det er jeg åbenbart ikke så go' til haha... Så nu giver vi den gas i den her måned og håber på at det virker   Jeg tænker, hvis man ordner hver anden dag, kan det da ikke gå galt.. selvom jeg selvfølgelig ved at det ikke er en garanti  

Anmeld

28. juni 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Vi er i fuld gang med at lave vores første barn. Nu skal det altså bare være! Er sååå skruk 

Vi har planer om at sex'e hver anden dag fra nu og til test-dag.. Så kan man da ikke undgå at ramme ægløsning. Om der så er en lille celle som vil ind i ægget, kan vi jo ikke styre  

Held og lykke til alle jer andre, som prøver at lave en lille ny 

Held og lykke med projekt Baby

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Held og lykke med projekt Baby

TAK! 

Anmeld

28. juni 2012

chicka23

Vi brugte også ÆL-test to mdr i træk uden held. Synes det var noget bøvl og testene var svære at aflæse. 

Så vi bestemte os for samme taktik som jer. Vi havde sex hveranden dag fra min mens stoppede til jeg havde testdag. Og sørme om der ikke var 2 dejlige tydelige streger 2 dage før testdag  Og har nu en søn på 6 mdr, så her virkede masser af sex 

God "arbejdslyst" og held og lykke herfra. Krydser fingre for at du snart står med en positiv test 

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

chicka23 skriver:

Vi brugte også ÆL-test to mdr i træk uden held. Synes det var noget bøvl og testene var svære at aflæse. 

Så vi bestemte os for samme taktik som jer. Vi havde sex hveranden dag fra min mens stoppede til jeg havde testdag. Og sørme om der ikke var 2 dejlige tydelige streger 2 dage før testdag  Og har nu en søn på 6 mdr, så her virkede masser af sex 

God "arbejdslyst" og held og lykke herfra. Krydser fingre for at du snart står med en positiv test 

Uh-ha jeg fik helt gåsehud af at læse din besked  Håber vi får samme virkning  De ægløsningstest er heller ikke lige mig. 

Mange tak - hvor er du sød 

Anmeld

28. juni 2012

AJbaby

Ihhh hvor kender jeg bare følelsen ALT for godt!

Håber det allerbedste for jer 

Vh AJ

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

AJbaby skriver:

Ihhh hvor kender jeg bare følelsen ALT for godt!

Håber det allerbedste for jer 

Vh AJ

Ja jeg tror desværre vi er mange som har det sådan 

Mange tak 

Anmeld

30. juni 2012

Bellas Mor

Anonym skriver:

Vi har nemlig prøvet med ægløsningstest og synes det er noget bøvl. Det er altså ikke lige mig. 

Så har jeg undersøgt udflåd og kigget efter fertilitets-slim, men det synes jeg bare at jeg oplever det flere gange i løbet af cyklusen  Så det er jeg åbenbart ikke så go' til haha... Så nu giver vi den gas i den her måned og håber på at det virker   Jeg tænker, hvis man ordner hver anden dag, kan det da ikke gå galt.. selvom jeg selvfølgelig ved at det ikke er en garanti  

Det kan I også sagtens.

Da jeg fik fjernet min spiral ved lægen og ville igang med PB nr. 2, sagde lægen også "hver anden dag", så er mandens "banditter" stærkest.

Vi gik igang, og jeg testede positiv 20 dage senere!!

Ifl. min terminsdato blev jeg gravid 3 dage efter den blev fjernet

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.