fra første møde til kærester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Dot D

vi havde mødt hinanden to gange, inden vi holdt i hånd så kom kysset, og jeg tror faktisk, vi var kærester ret hurtigt og det er nu 16 år siden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

jeg står og er noget så glad og forelsket i en fyr, som jeg har snakket med i 2 uger ca, og mødt en gang, han er super dejlig, men da vi begge har en søn hver vil vi hellere ikke gøre det for hurtigt og vi har self ikke mødt hinandens børn endnu,

men vi har snakket om at vi enlig godt ved hvor dette føre hen, men vi begge er bange for det går for hurtigt,

men jeg har ingen kæreste haft mens jeg har haft min søn og ved ikke hva "regler" der er,

hvor hurtigt blev i kærester og  hvordan gjorde i med ungerne hvis der jo var børn blandet ind i det?(:¨

håber på nogle kan give mig lidt svar og hjælp,

Vi snakkede sammen over nettet i 2-3 uger, mødtes én gang på en date uden kys osv... Mødtes igen en uges tid efter med kys, og var kærester derefter og har nu været sammen i 3½ år...

Det var nok lidt hurtigt, men vi var bare ikke i tvivl om at vi gerne ville noget fast og seriøst sammen, så vi kunne jo ligeså godt springe ud i det... (Dog ingen børn involveret, den er først på vej nu )

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Vi snakkede sammen over nettet i 2-3 uger, mødtes én gang på en date uden kys osv... Mødtes igen en uges tid efter med kys, og var kærester derefter og har nu været sammen i 3½ år...

Det var nok lidt hurtigt, men vi var bare ikke i tvivl om at vi gerne ville noget fast og seriøst sammen, så vi kunne jo ligeså godt springe ud i det... (Dog ingen børn involveret, den er først på vej nu )

tak for svar(;  ungerne bliver ikke blandet ind i det før vi er 100% sikker på det er seriøst osv(;

men vi ved enlig godt hvor det bære hen af, bare om hvornår man kunne tillade sig at kalde sig før kærester

Anmeld

29. juni 2012

tarkoflen

Vi er ikke helt enige om, hvornår vi blev kærester

Jeg mener at vi blev kærester inden han tog på 14 dages ferie, der havde vi stort set været sammen konstant i tre dage fra første date... Jeg var på arbejde, men ellers var vi ikke fra hinanden! Og jeg vidste at det var ham, jeg skulle være sammen med. Min kæreste mener ikke, at vi rigtig blev kærester før han kom hjem, til trods for at vi skrev sammen mange gange om dagen i de 14 dage han var væk

Meen jeg fik nu alligevel min vilje og han kunne godt gå med til, at vi blev kærester før han tog på ferie... Men vi har faktisk aldrig sådan sagt til hinanden, at nu var vi kærester, men han flyttede ind efter en måned, og havde kun været hjemme i sin lejlighed et par gange i løbet af den måned.

Det skal lige siges, at der ikke er børn indblandet og vi har været bekendte siden folkeskolen, så vi kendte hinanden i forvejen

Jeg synes ikke der er en regl for, hvornår man bliver kærester, jeg tror det kommer helt af sig selv og man skal bare mærke at det er rigtigt!

Lang historie kort, stort tillykke med kærligheden, nyd det i fulde drag og mærk efter, om l synes l er kærester, meeen mon ikke l er det, ud fra det du skriver

Anmeld

29. juni 2012

lille-fisen

Synes måske det er lidt hurtigt, når i kun har mødtes en gang

På den anden side så blev jeg også ret hurtigt kærester med min kæreste, nu jeg tænker efter  Vi mødte hinanden til en fest på uni da vi begge var 25, tror faktisk vi kyssede første gang allerede til den fest  og derefter så vi hinanden ret meget i ca. 3 uger inden vi blev enige om at det bare skulle være os to og at vi skulle være kærester. 

Tror alligevel at man hurtigt med sig selv ved om det er noget særligt og om det er en speciel og dejlig person man står overfor - gjorde jeg i hvert fald med min kæreste - nu har vi været sammen i snart 3 år og starter snart pb. Elsker ham helt op over skyerne.

Så min pointe er vel at der ikke er noget tidsrum som er det mest passende før man bliver kærester - så længe det føles rigtigt, er det værd at gå efter  mht. til børn ville jeg så også tilgengæld have nogle forholdsregler, som trådstarter selv skriver, og lade der gå noget tid, hvor man bliver lidt mere sikre på hinanden inden børnene inddrages. 

Anmeld

29. juni 2012

jack

Anonym skriver:

jeg står og er noget så glad og forelsket i en fyr, som jeg har snakket med i 2 uger ca, og mødt en gang, han er super dejlig, men da vi begge har en søn hver vil vi hellere ikke gøre det for hurtigt og vi har self ikke mødt hinandens børn endnu,

men vi har snakket om at vi enlig godt ved hvor dette føre hen, men vi begge er bange for det går for hurtigt,

men jeg har ingen kæreste haft mens jeg har haft min søn og ved ikke hva "regler" der er,

hvor hurtigt blev i kærester og  hvordan gjorde i med ungerne hvis der jo var børn blandet ind i det?(:¨

håber på nogle kan give mig lidt svar og hjælp,

Der gik næsten 8 mdr før vi præsenterede vores børn for hinanden, selvfølgelig ville det være hyggeligt at kunne være sammen alle sammen fra start... men nyd det stykke tid det bare er jer 2... det blir jo hurtig hverdag når børnene bliver indvolveret

Og personligt syntes jeg også at det skal være meget på børnenes primisser.... snak med dem om det og lad være med at presse på for et møde...det kommer helt naturligt

Held og lykke...

Anmeld

29. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

tak for svar(;  ungerne bliver ikke blandet ind i det før vi er 100% sikker på det er seriøst osv(;

men vi ved enlig godt hvor det bære hen af, bare om hvornår man kunne tillade sig at kalde sig før kærester

Det kan man vel tillade sig fra første date hvis man mener man har noget seriøst dér... Jeg vidste faktisk ikke vi var kærester.. Han skulle oprette en profil på facebook og skrev så han var i et forhold og så måtte jeg jo lige spørge om det var med mig eller om jeg var gået glip af noget... Men det var mig, hehe, han regnede da helt sikkert med vi bare skulle være kærester nu, så det var vi altså bare hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.