Vi er ikke helt enige om, hvornår vi blev kærester

Jeg mener at vi blev kærester inden han tog på 14 dages ferie, der havde vi stort set været sammen konstant i tre dage fra første date... Jeg var på arbejde, men ellers var vi ikke fra hinanden! Og jeg vidste at det var ham, jeg skulle være sammen med. Min kæreste mener ikke, at vi rigtig blev kærester før han kom hjem, til trods for at vi skrev sammen mange gange om dagen i de 14 dage han var væk
Meen jeg fik nu alligevel min vilje og han kunne godt gå med til, at vi blev kærester før han tog på ferie... Men vi har faktisk aldrig sådan sagt til hinanden, at nu var vi kærester, men han flyttede ind efter en måned, og havde kun været hjemme i sin lejlighed et par gange i løbet af den måned.
Det skal lige siges, at der ikke er børn indblandet og vi har været bekendte siden folkeskolen, så vi kendte hinanden i forvejen

Jeg synes ikke der er en regl for, hvornår man bliver kærester, jeg tror det kommer helt af sig selv og man skal bare mærke at det er rigtigt!
Lang historie kort, stort tillykke med kærligheden, nyd det i fulde drag og mærk efter, om l synes l er kærester, meeen mon ikke l er det, ud fra det du skriver
Anmeld