kom med noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

onlyme

Heej alle i dejlige kvinder <3

Vi står i et dilemma her hjemme,.
hk oksekød
hk svinekød
og koteletter hænger os langt ud af halsen,.^

vi er bare kørt fast i de samme retter,. frikadeller - bøffer - karbonader - spagetti og kødsauce - lasagne - boller i karry osv,.

nogle der har nogle super gode retter og forslag på nyt og spændende mad ? både fed og sund
Alt er velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Spinat eller grønsags lasagne. Pandekager med fyld det kan være hvad som helst oksekød der er krydret med mexikansk mix. Ovn katofler eller fløde kartofler med fiske frikadeller ? 

Anmeld

28. juni 2012

Saram

Har lige i aften fået en af mine farovit spiser for tiden.

Bage kartofler skåret halvt over, lidt olie hen over og så all around krydderi. Og så i ovnen til de er færdige. MUMS ! Man kan lave dem til alt. Idag har vi bare fået det med kyllinge filletter (IKKE MIN FAVORIT KØD), men jeg eeelsker det med græske frikadeller og tzatziki.

Anmeld

28. juni 2012

HeXeri

onlyme skriver:

Heej alle i dejlige kvinder <3

Vi står i et dilemma her hjemme,.
hk oksekød
hk svinekød
og koteletter hænger os langt ud af halsen,.^

vi er bare kørt fast i de samme retter,. frikadeller - bøffer - karbonader - spagetti og kødsauce - lasagne - boller i karry osv,.

nogle der har nogle super gode retter og forslag på nyt og spændende mad ? både fed og sund
Alt er velkommen

http://www.arla.dk <- Den bruger jeg hver gang jeg kører død i madfantasien

Anmeld

28. juni 2012

onlyme

Aisha skriver:

Spinat eller grønsags lasagne. Pandekager med fyld det kan være hvad som helst oksekød der er krydret med mexikansk mix. Ovn katofler eller fløde kartofler med fiske frikadeller ? 

orh ja det laver vi også altid det mexikanske der,.
har opskrift på kyllinge spinat lasagne måske vi skulle have det imorgen

Anmeld

28. juni 2012

onlyme

Saram skriver:

Har lige i aften fået en af mine farovit spiser for tiden.

Bage kartofler skåret halvt over, lidt olie hen over og så all around krydderi. Og så i ovnen til de er færdige. MUMS ! Man kan lave dem til alt. Idag har vi bare fået det med kyllinge filletter (IKKE MIN FAVORIT KØD), men jeg eeelsker det med græske frikadeller og tzatziki.

det var en ny form for bagekartofler, dem vil jeg prøve ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.