solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. maj 2009

Mamamischa

Hvilken solcreme bruger i til jer selv og jeres unger ? og hvilken faktor ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2009

Bastian

Derma babysolcreme faktor 30 til unger og mor, vi er alle meget lyse

Anmeld

3. maj 2009

A.

nivea 50+

Anmeld

3. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi bruger Matas faktor 30 til vores søn Luka. Vi er ikke begyndt selv, at bruge solcreme endnu.

/ Katja - Lina 6 uger og Luka 19 mdr.

Anmeld

3. maj 2009

qp

Vi er også på Matas faktor 30.
Jeg læste nemlig på nettet, at der var blevet lavet en undersøgelse om hvilken solcreme var bedst og levede op til alle kriterier og Matas vandt!
Det eneste jeg ikke har fundet ud af er hvor længe sådan en gang solcreme holder (hvor mange timer).
Jeg smørrer ham ind i ansigtet en gang dagligt 1/2 time før vi skal ud.
Så hvis der er nogen der ved hvor længe det holder/hvor ofte man skal smørre dem ind, så må i meget gerne fortælle mig det for det står nemlig ikke bagpå.

Vh Marcus Mor

Anmeld

4. maj 2009

Miamaja

vi bruger begge 50+ baby sol lotion anbefalet af kraft foreningen... jeg er meget lys i huden og guldklumpen er noddebrun men vi begge har brug for beskyttelse lige meget. og siden det er en sollotion specielt beregnet til babier fra 6 mdr og op, er den saa mild som det er muligt.

Anmeld

4. maj 2009

Miamaja

Marcus' Mor skriver:

Vi er også på Matas faktor 30.
Jeg læste nemlig på nettet, at der var blevet lavet en undersøgelse om hvilken solcreme var bedst og levede op til alle kriterier og Matas vandt!
Det eneste jeg ikke har fundet ud af er hvor længe sådan en gang solcreme holder (hvor mange timer).
Jeg smørrer ham ind i ansigtet en gang dagligt 1/2 time før vi skal ud.
Så hvis der er nogen der ved hvor længe det holder/hvor ofte man skal smørre dem ind, så må i meget gerne fortælle mig det for det står nemlig ikke bagpå.

Vh Marcus Mor

hver anden time skal man smore paa igen

Anmeld

4. maj 2009

pernille_p87

Jeg har været på apoteket og købe en 50+. Der var jeg sikker på at det var i orden, og det var en der var beregnet til babyer/børn. Godt nok også lidt dyere, men hellere det end den er forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.