Fik lige et rengøringsflip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

MorDk

Da jeg havde afl. Bassen i vuggestue.... gik jeg igang med den helt store rengøring. Fatter ikke hvor det kom fra? Jeg har bækkenløsning og har faktisk ret ondt over det hele... MEN pludslig havde jeg støvsuget, tørret støv af, ordnet badværelse og køkken...  BUM!

Sov lige 2 timer bagefter!!! Meget tiltrængt! Men hold nu op det hjalp! Og håber sgu manden kan se det når han kommer hjem *S*

Ja man skulle næsten tro jeg var tæt på min termin... Meeeen der er altså liiiige 11 uger endnu!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Isabella_mor

tror det er en meget normal ting at kvinden i "slutningen" af sin graviditet får et rengøringsflip. jeg gjorde det samme... og det er der sikkert mange herinde der kan nikke genkendende til.

men det er også dejligt når det er overstået... så skal man ikke tænke på det.... før indtil næste gang.. så kan man starte forfra 

Anmeld

28. juni 2012

MorDk

I min sidste graviditet havde jeg rengøringsflip dagen inden jeg fødte... Og jeg skal jo helst ikke føde endnu...  Der er 11 uger til termin. MEN nøj hvor er jeg lettet lige nu... det er så herligt med et renere hjem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.