Hvilket pædagogseminarium skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

minimig

Hej!

Jeg håber der er nogle pædagoger eller pædagogstuderende herinde der kan anbefale et uddannelsessted i københavnsområdet. Jeg skal til at søge ind nu og har kigget lidt på de forskellige steder og hælder umiddelbart mest til at søge ind på Frøbel, men det ville være rart med nogle erfaringer.

Så: hvad var godt/dårligt ved dit uddannelsessted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

minimig

Er der slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

28. juni 2012

PernilleogLouis

Jeg har gået på Frøbel og har intet at brokke mig over Min søster er lige blevet færdig på Frøbel og hun har også været rigtig glad for det

Anmeld

28. juni 2012

minimig

kicha skriver:

Jeg har gået på Frøbel og har intet at brokke mig over Min søster er lige blevet færdig på Frøbel og hun har også været rigtig glad for det

Det er jeg glad for at høre! Jeg synes nemlig jeg har hørt meget om aflyste timer og dårlige undervisere på andre seminarer

Anmeld

28. juni 2012

PernilleogLouis

skrukkrukken skriver:

Det er jeg glad for at høre! Jeg synes nemlig jeg har hørt meget om aflyste timer og dårlige undervisere på andre seminarer

Der vil nok altid være nogle man syns er dårlige undervisere men syns det er meget få på Frøbel

Anmeld

28. juni 2012

minimig

kicha skriver:

Der vil nok altid være nogle man syns er dårlige undervisere men syns det er meget få på Frøbel

Det har du helt ret i Det er netop også derfor jeg søger erfaringer herindefra... Jeg ved jo at folk opfatter undervisere og uddannelsessteder meget forskelligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.