Farve sit hår selv efter afrensning. Har du prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige været til frisøren og fået en afrensning (trukket farven ud) idéen var så at tage til frisøren igen og få det farvet den farve jeg nu gerne vil... Men jeg ved ikk om jeg gider bruge tid og penge på det egentlig... Så jeg tænkte om jeg måske bare selv kunne farve det?

Og jeg ved godt det kan ende fuldstændig galt, men nogen der har prøvet det og fået et godt resultat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

MissTas

Anonym skriver:

Jeg har lige været til frisøren og fået en afrensning (trukket farven ud) idéen var så at tage til frisøren igen og få det farvet den farve jeg nu gerne vil... Men jeg ved ikk om jeg gider bruge tid og penge på det egentlig... Så jeg tænkte om jeg måske bare selv kunne farve det?

Og jeg ved godt det kan ende fuldstændig galt, men nogen der har prøvet det og fået et godt resultat?

tror det afhænger helt af hvilken hårfarve du har nu og hvilken du vil have

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

tror det afhænger helt af hvilken hårfarve du har nu og hvilken du vil have

Altså det er nu blevet sådan lysebrunt/orange med en lys bund og striber lidt over det hele Og vil endten ha kastanje brunt eller lyst hår, kan ikk rigtig bestemme mig hehe.

Anmeld

28. juni 2012

MissTas

Anonym skriver:

Altså det er nu blevet sådan lysebrunt/orange med en lys bund og striber lidt over det hele Og vil endten ha kastanje brunt eller lyst hår, kan ikk rigtig bestemme mig hehe.

brunt tror jeg sagtens selv du kan, men lyst blir bare aldrig pænt når man selv gør det sys jeg .. men det er jo en smagssag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.