Er der ikke en der vil give mig et kursus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Loa

Ja mod betaling selvfølgelig

Jeg har bare så mange forskellige redskaber og intentioner er gode, men når jeg så står og skal igang, så vil det slet ikke som jeg vil.

Jeg kunne virkelig godt bruge et pynte kursus i de ting jeg nu har, fra en eller anden skide god kage pynter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Polkaprik

Jeg kender da en der laver kurser

Anmeld

28. juni 2012

Loa

Polkaprik skriver:

Jeg kender da en der laver kurser

Hehe nåh ja Men er det ikke i en bestemt type ting?

Eller kan man blive "undervist" med udgangspunkt i egne ting?

Anmeld

28. juni 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Hehe nåh ja Men er det ikke i en bestemt type ting?

Eller kan man blive "undervist" med udgangspunkt i egne ting?

Man kan helt selv sammensætte et kursus såfremt det er noget jeg kan finde ud af

Hvad er det for noget værktøj du gerne vil lære at bruge?

Anmeld

28. juni 2012

Loa

Polkaprik skriver:

Man kan helt selv sammensætte et kursus såfremt det er noget jeg kan finde ud af

Hvad er det for noget værktøj du gerne vil lære at bruge?

Jamen jeg indkøber naivt bare redskaber ind, og så fatter jeg slet ikke hvordan jeg skal bruge dem.

Både sådan nogle fantasy sommerfugle (tror jeg de hed) og New York skyline, som jeg virkelig havde store forventninger til, men det kiksede bare totalt. Og så generelt, den der helt perfekte opsmurte kage, ville jeg altså også gerne have taget på.....

Jeg har luret lidt på din hjemmeside Og prøver og se om jeg ikke kan få samlet et par tøser

Anmeld

28. juni 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Jamen jeg indkøber naivt bare redskaber ind, og så fatter jeg slet ikke hvordan jeg skal bruge dem.

Både sådan nogle fantasy sommerfugle (tror jeg de hed) og New York skyline, som jeg virkelig havde store forventninger til, men det kiksede bare totalt. Og så generelt, den der helt perfekte opsmurte kage, ville jeg altså også gerne have taget på.....

Jeg har luret lidt på din hjemmeside Og prøver og se om jeg ikke kan få samlet et par tøser

De fantasy butterfly er heller ikke nemme men bliver lidt nemmere hvis man har den rigtige skumpude til at sætte udstikkeren fast i. De skal nemlig ikke bruges som almindelige udstikkere skal jeg sige dig.

New York skyline. Det lyder til at det er en patchworkcutter du har fået fat i. Det kræver også lige et par forsøg at få dem til at være fine

Du siger bare til hvis det bliver aktuelt

Anmeld

28. juni 2012

Loa

Polkaprik skriver:

De fantasy butterfly er heller ikke nemme men bliver lidt nemmere hvis man har den rigtige skumpude til at sætte udstikkeren fast i. De skal nemlig ikke bruges som almindelige udstikkere skal jeg sige dig.

New York skyline. Det lyder til at det er en patchworkcutter du har fået fat i. Det kræver også lige et par forsøg at få dem til at være fine

Du siger bare til hvis det bliver aktuelt

Jeg har også den skumpude, men sys stadig ikke jeg kan få fondanten ud af sommerfulgene alligevel

Jep det er nemlig den og hvor kan det blive fint hvis man kan finde ud af det.....

Jeg skal nok sige til

Anmeld

29. juni 2012

Maja_4000

Loa skriver:

Jeg har også den skumpude, men sys stadig ikke jeg kan få fondanten ud af sommerfulgene alligevel

Jep det er nemlig den og hvor kan det blive fint hvis man kan finde ud af det.....

Jeg skal nok sige til

Har du søgt på youtube efter de sommerfugle ? Der ligger nogle gode film som viser hvordan man gør .. Men de er skide svære .. Jeg har dem også .. Hende i butikken viste mig hvordan man gjorde , og det så vildt nemt ud ! Indtil jeg kom hjem
Men øvelse gør mester

Anmeld

29. juni 2012

betina23

Loa skriver:

hvis det er vil jeg gerne med på kursuset hvis du evt ikke ka finde nogle der vil med hvis vi bor rimlig tæt?

håber det okey jeg spørg

Anmeld

29. juni 2012

Loa

Maja_4000 skriver:

Har du søgt på youtube efter de sommerfugle ? Der ligger nogle gode film som viser hvordan man gør .. Men de er skide svære .. Jeg har dem også .. Hende i butikken viste mig hvordan man gjorde , og det så vildt nemt ud ! Indtil jeg kom hjem
Men øvelse gør mester

Det har jeg slet ikke tænkt på.. Må jeg prøve...

Men er bare nemmere at få vist det "live"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.