Frustration- please hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Leonora25

Jeg er så udkørt!!!

Min skønne datter på 6½måned havde i forgårs feber og var lidt utilpads- dagen efter var feberen væk og det blev ikke rigtig til mere. Men siden hun var feberramt (aner ikke om der er en sammenhæng, eller om det bare er tilfældigt) har jeg bare ikke kunnet få hende til at sove. Hun bliver stiv som et bræt og skriger panisk når jeg lægger hende sin seng og når hun endelig sover( igår gav hun til sidst op med brystet i munden), så vågner hun på samme måde- er utrøstelig og spænder helt vild i kroppen- hvad kan det være???

Det går lidt bedre i barnevognen om dagen, men hun er ikke glad for det som hun plejer.

Det ser ikke ud til at det er tænder- hun savler ikke og har ikke behov for at gnave i ting.

Fik hende tjekket hos lægen igår, da jeg var nervøs for om det var ørerne, men der var ingenting at se.

Jeg er så bange for at hun har ondt, men aner ikke hvad det skulle være. Helt ærligt så er jeg ved at være grædefærdig!!! Først for en godt måned siden er hun blevet glad for sin seng og for selv at falde i søvn- det har været en lang sej kamp og nu dette??

Er der nogle der har prøvet noget lignende?

Hilsen en meget træt mor, med en meget træt og ked datter (som dog tager en lur i barnevognen nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Moar2011

kan hun have nogen maveproblemer ? eller noget der er i klem i kroppen ? - nået må der jo være ..

jeg ved ikke om det har sammenhæmg , men da storm var 3mdr ca + - der var vi ved lægen - og vider til børneafdelingen (ikk det jeg ville fortælle, så ikke blive nervøs i de ord) - men der fik vi afvide at grunden til storm græd sådan og spændte i hele kroppen når han sku sove eller sov, det var simpelthen fordi han havde ondt i maven .. og derved vred sig og bliv stiv i kroppen .

det er ufatlig hårdt når der skal tages sådan nogen lange seje kampe dag ud og ind .. det tager så meget på en ..

men en skal du have !! - for at du snart får en masser overskud og hun får ro i kroppen din lille prinesse ..

Anmeld

28. juni 2012

JustMe

Det kan være så meget, så kan desværre ikke svare dig. Men kan til gengæld fortælle dig, at langt de færreste alm. praktiserende læger kan sige noget kvalificeret om ørerne, da de ikke har det rette udstyr. Så hvis du vil være sikker på, at det ikke skyldes øresmerter mga. evt. MØB  (mellemørebetændelse) eller væske, så skal du have en tid hos en decideret ørelæge.

Anmeld

28. juni 2012

K&S

JustMe skriver:

Det kan være så meget, så kan desværre ikke svare dig. Men kan til gengæld fortælle dig, at langt de færreste alm. praktiserende læger kan sige noget kvalificeret om ørerne, da de ikke har det rette udstyr. Så hvis du vil være sikker på, at det ikke skyldes øresmerter mga. evt. MØB  (mellemørebetændelse) eller væske, så skal du have en tid hos en decideret ørelæge.

Anmeld

28. juni 2012

Leonora25

Babyklar skriver:

kan hun have nogen maveproblemer ? eller noget der er i klem i kroppen ? - nået må der jo være ..

jeg ved ikke om det har sammenhæmg , men da storm var 3mdr ca + - der var vi ved lægen - og vider til børneafdelingen (ikk det jeg ville fortælle, så ikke blive nervøs i de ord) - men der fik vi afvide at grunden til storm græd sådan og spændte i hele kroppen når han sku sove eller sov, det var simpelthen fordi han havde ondt i maven .. og derved vred sig og bliv stiv i kroppen .

det er ufatlig hårdt når der skal tages sådan nogen lange seje kampe dag ud og ind .. det tager så meget på en ..

men en skal du have !! - for at du snart får en masser overskud og hun får ro i kroppen din lille prinesse ..

Tak for svar, man vil så gerne finde en løsning, når ens lille guldklump ikke har det godt!

Vil ikke udelukke at kunne være noget med maven- hun har godt nok haft noget mere luft i maven end hun plejer her de sidste dage. Hun har dog ikke problemer med at komme af med aff. Hmm, måske vi skal igang med cykleøvelserne igen (hun led af mavekneb de første 2mdr).

Ja det er sindsygt hårdt at være i søvnmangel. Hun har aldrig været en "god sover" men indenfor den sidste måned var det begyndt at se rigtig lyst ud, så frygter bare vi skal helt forfra igen

Har en fået en tid hos lægen igen imorgen - så må jeg lige presse lidt på, for det virker jo som om hun har ondt når hun reagerer på den måde.

Tak fordi du tog dig tid til at svare

Anmeld

28. juni 2012

Leonora25

JustMe skriver:

Ja overvejer det også kraftigt, da jeg selv var meget plaget af mellemørebetændelse hele min barndom, så kunne det jo være en mulighed- om ikke andet så for at få det udelukket. Hun virker dog ikke generet når man trygger hende ved ørerne, men er villig til at prøve alt for at hun skal blive god igen!! tak for svar

Anmeld

28. juni 2012

Moar2011

Tak for svar, man vil så gerne finde en løsning, når ens lille guldklump ikke har det godt!

Vil ikke udelukke at kunne være noget med maven- hun har godt nok haft noget mere luft i maven end hun plejer her de sidste dage. Hun har dog ikke problemer med at komme af med aff. Hmm, måske vi skal igang med cykleøvelserne igen (hun led af mavekneb de første 2mdr).

Ja det er sindsygt hårdt at være i søvnmangel. Hun har aldrig været en "god sover" men indenfor den sidste måned var det begyndt at se rigtig lyst ud, så frygter bare vi skal helt forfra igen

Har en fået en tid hos lægen igen imorgen - så må jeg lige presse lidt på, for det virker jo som om hun har ondt når hun reagerer på den måde.

Tak fordi du tog dig tid til at svare

det var da så lidt
min bud er hvertfald nået med maven, da det lyder som den måde du fortæller på noget hen af det som min egen søn havde, hvor han vrider sig og tit er ked i forbindelse med han sku sove ..

eller få tjekket ørerne

held og lykke - du må lige gi en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.