Jeg er så udkørt!!!
Min skønne datter på 6½måned havde i forgårs feber og var lidt utilpads- dagen efter var feberen væk og det blev ikke rigtig til mere. Men siden hun var feberramt (aner ikke om der er en sammenhæng, eller om det bare er tilfældigt) har jeg bare ikke kunnet få hende til at sove. Hun bliver stiv som et bræt og skriger panisk når jeg lægger hende sin seng
og når hun endelig sover( igår gav hun til sidst op med brystet i munden), så vågner hun på samme måde- er utrøstelig og spænder helt vild i kroppen- hvad kan det være???
Det går lidt bedre i barnevognen om dagen, men hun er ikke glad for det som hun plejer. 
Det ser ikke ud til at det er tænder- hun savler ikke og har ikke behov for at gnave i ting.
Fik hende tjekket hos lægen igår, da jeg var nervøs for om det var ørerne, men der var ingenting at se.
Jeg er så bange for at hun har ondt, men aner ikke hvad det skulle være. Helt ærligt så er jeg ved at være grædefærdig!!! Først for en godt måned siden er hun blevet glad for sin seng og for selv at falde i søvn- det har været en lang sej kamp og nu dette?? 
Er der nogle der har prøvet noget lignende?
Hilsen en meget træt mor, med en meget træt og ked datter (som dog tager en lur i barnevognen nu)
Anmeld