lægebesøg.. for tidligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Anonym trådstarter

Synes i det er for tidligt og gå op og snakke med ens læge hvis ens mens er udeblevet over 1 uge og den aldrig har gjort det før? Og man ikke har haft en positiv test? Føler mig en smule kvalm om morgnen og træt og sløv hele dagen.. Har heller ikke den største appetit.. Hva synes i? Skal jeg hoppe et smut forbi min læge imorgen eller skal jeg vente lidt endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

FrkT

Umiddelbart så tror jeg at din læge bare vil give dig besked på at gå hjem og vente nogle uger endnu i hvert fald, og så teste igen.

Men der er jo selvfølgelig forskel på læger, så det kan jo være din læge ser anderledes på det, har bare oplevet og hørt om mange der sender en hjem igen.

Og så vil jeg sige at en uge ikke er længe at gå over tid, og det koster jo ret mange penge, hvis de skal tage en blodprøve på dig og sende ind (ikke for dig, men for regionen), så det kan jeg godt forstå hvis de ikke vil efter så kort tid.

Anmeld

28. juni 2012

FruK

Jeg ville nok lige have tålmodighed, vente i hvert fald en uges tid og teste igen.

Der kan være flere grunde til at mes udebliver - også selvom du ikke har prøvet det før. Bare det, at du tænker meget over det, kan gøre det.

Håber den bliver positiv, hvis du ønske rdet.

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Umiddelbart så tror jeg at din læge bare vil give dig besked på at gå hjem og vente nogle uger endnu i hvert fald, og så teste igen.

Men der er jo selvfølgelig forskel på læger, så det kan jo være din læge ser anderledes på det, har bare oplevet og hørt om mange der sender en hjem igen.

Og så vil jeg sige at en uge ikke er længe at gå over tid, og det koster jo ret mange penge, hvis de skal tage en blodprøve på dig og sende ind (ikke for dig, men for regionen), så det kan jeg godt forstå hvis de ikke vil efter så kort tid.

Nej det kan jeg selvfølgelig godt se.. Ved min veninde gjorde det og han undersøgte hende vaginalt ( hvor de trykker på maven og samtidig mærker indvendigt ) og der sagde han at hun var gravid.. Men ved ik hvor langt henne hun var og det jo lidt tidligt for mig det er nok mere fori jeg ik har gået over tid før.. Da jeg ventede min søn testede jeg positiv allerede på dagen for mens.. Må bare se tiden lidt længere an

Anmeld

28. juni 2012

FrkT

Anonym skriver:

Nej det kan jeg selvfølgelig godt se.. Ved min veninde gjorde det og han undersøgte hende vaginalt ( hvor de trykker på maven og samtidig mærker indvendigt ) og der sagde han at hun var gravid.. Men ved ik hvor langt henne hun var og det jo lidt tidligt for mig det er nok mere fori jeg ik har gået over tid før.. Da jeg ventede min søn testede jeg positiv allerede på dagen for mens.. Må bare se tiden lidt længere an

Ja vent noget tid endnu...

Og selvom du ikke er gået over tid før behøver det ikke betyde noget, det kan være så meget. Har du været lidt ekstra stresset kan det påvirke det og ligeledes kan mange andre ting også påvirke det

Anmeld

28. juni 2012

FruK

Anonym skriver:

Når du ikke er længere, kan de hverken mærke eller se noget, så der skal en urin eller boldprøve til.

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Synes i det er for tidligt og gå op og snakke med ens læge hvis ens mens er udeblevet over 1 uge og den aldrig har gjort det før? Og man ikke har haft en positiv test? Føler mig en smule kvalm om morgnen og træt og sløv hele dagen.. Har heller ikke den største appetit.. Hva synes i? Skal jeg hoppe et smut forbi min læge imorgen eller skal jeg vente lidt endnu?

min læge ville ikke se mig før jeg selv havde testet positiv..

men altså jeg testede positiv 2 uger over min mens så jeg ville nok vente en uges tid endnu og så teste eller se om jeg ku få lægen til det

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar piger jeg ser tiden an og prøver at teste igen på et senere tidspunkt så tar vi den derfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.