Str på Reima flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Lunae

Jeg går og overvejer at købe en reimaflyverdragt til min datter, men jeg er i tvivl om hvilken str jeg skal vælge, da jeg har fornemmelsen af, at de er ret store i str.

Min datter bliver 2 år til september. Hun er 80 cm lang og vejer 12 kg.

Skal jeg så vælge en 86 eller en 92?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Mette.

Jeg går og overvejer at købe en reimaflyverdragt til min datter, men jeg er i tvivl om hvilken str jeg skal vælge, da jeg har fornemmelsen af, at de er ret store i str.

Emilie er 84 lang nu og vejer 10 kg - hun er 26 måneder. Hendes dragt fra i vinters var en str. 80, og der var hun samme højde som din pige

Vi havde Molo og prøvede også Reima hvor hun også skulle bruge str. 80.

Anmeld

28. juni 2012

An&Jo

Lunae skriver:

Min dreng brugte 86 i tøj og købte flyverdragt i 92 og selvom han nåede op i str 92 i tøj inden dragten kom i brug var den stadig meget stor til Ham..

Jeg synes Reima er meget stor og bred og vores valg falder ikke på den i år tror jeg ikke

Anmeld

28. juni 2012

Lunae

An&Jo skriver:

Min dreng brugte 86 i tøj og købte flyverdragt i 92 og selvom han nåede op i str 92 i tøj inden dragten kom i brug var den stadig meget stor til Ham..

Jeg synes Reima er meget stor og bred og vores valg falder ikke på den i år tror jeg ikke

Så du tænker at jeg skal tage en 86!?

Anmeld

28. juni 2012

An&Jo

Lunae skriver:

Så du tænker at jeg skal tage en 86!?

Ja det er jeg ret sikker på at du skal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.