>:( ihhhhhhh!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

dumme dumme udlejer han vil smide os ud af vores lejlighed per 1-10 eller når jeg har født .... og det er den eneste grund han har til at smide os ud.... hva sker deer lige???? bliver sku ked af det og det er ikk så sjovt  når man er gravid  

han tilbyder ikk en gang en anden lejlighed og så vidt jeg har læst mig frem til så skal han gøre hvad han kan så der ikk lige pludselig står en lille familie på gaden uden tag over hovedet ... han kan få en kæmpe bøde for det hvis han bare ser på fra sidelinjen og griner af vores problem...  er dybt chokeret over det... og dt påvirker både mig og min kæreste...  

what to do? :,( 

hilsen den meget triste gravide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Nettemor

Hvad er hans grundlag for at smide jer ud?

Anmeld

27. juni 2012

wamse

Hvad er hans begrundelse?? Mig bekendt så man bestemt ikke sådan bare lige blive smidt ud

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

hans grundlag er at jeg venter mig....

Anmeld

27. juni 2012

Valle81

Det kan ham sku ikke....
Hvis en udlejer skal opsige en så er der et års opsigelse med mindre der er tale om ekstreme forhold, så vist jeg er orienteret.

Jeg ville kontakte llo og melde mig ind og få hjælp asap.

Anmeld

27. juni 2012

Thalia

Anonym skriver:

hans grundlag er at jeg venter mig....

Men hvad er det for en type bolig i bor i?

Hvis det fx er en studiebolig med begrænsning på beboerantallet har i ikke krav på at blive boende når i får en baby. Heller ikke selvom i selv mener at i godt kan være der...

Anmeld

27. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

dumme dumme udlejer han vil smide os ud af vores lejlighed per 1-10 eller når jeg har født .... og det er den eneste grund han har til at smide os ud.... hva sker deer lige???? bliver sku ked af det og det er ikk så sjovt  når man er gravid  

han tilbyder ikk en gang en anden lejlighed og så vidt jeg har læst mig frem til så skal han gøre hvad han kan så der ikk lige pludselig står en lille familie på gaden uden tag over hovedet ... han kan få en kæmpe bøde for det hvis han bare ser på fra sidelinjen og griner af vores problem...  er dybt chokeret over det... og dt påvirker både mig og min kæreste...  

Hvis der ikke står noget i lejekontrakten/ordensrelementet at i ikke må have børn, så kan han ikke smide jer ud... Prøv at tage fat i LO

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Men hvad er det for en type bolig i bor i?

Hvis det fx er en studiebolig med begrænsning på beboerantallet har i ikke krav på at blive boende når i får en baby. Heller ikke selvom i selv mener at i godt kan være der...

det er en ganske normal lejlighed 

Anmeld

27. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Det har han ikke ret i
Medmindre der selvf. står noget i lejekontrakten om det ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.