Hvidt, lotionagtig udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.131 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som ano, da vi ikke har fortalt nogen om vore projekt, og man ved aldrig, hvem der kigger med

Har testdag på søndag med en cyklus på 30 dage ca. Testede positivt med ÆL-test, og vi hyggede os gevaldigt

Nu døjer jeg så utrolig meget med øget udflåd - som i: det 'vælter' nærmest ud og føler at jeg bløder, så tjekker hele tiden.. 

Det er hvidt, lotionagtig udflåd, og der er en del af det..

Har ikke prøvet dette før( været i gang med PB længe)

Nogle, der ved, hvad det kan være tegn på? Har desuden også ømme dutter samt trækninger i babsernes hængsler i siden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Kuk kuk?

Anmeld

28. juni 2012

Mig24

Vent og se ville jeg sige  Testen kan jo vise negativ, men håber den er positiv  for dig.

Udflådet er da lidt normalt synes jeg selv, men hvis du oplever det første gang, jamen så kan det da være du er GRAVID

Det med ømhed har jeg aldrig oplevet, så der kan jeg desværre ikke kommentere  

PT. ( Er ikke mor selv i nu ) Håber snart jeg også får mig en lille guldklump......STORT KRAM

Anmeld

28. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

Skriver lige som ano, da vi ikke har fortalt nogen om vore projekt, og man ved aldrig, hvem der kigger med

Har testdag på søndag med en cyklus på 30 dage ca. Testede positivt med ÆL-test, og vi hyggede os gevaldigt

Nu døjer jeg så utrolig meget med øget udflåd - som i: det 'vælter' nærmest ud og føler at jeg bløder, så tjekker hele tiden.. 

Nogle, der ved, hvad det kan være tegn på? Har desuden også ømme dutter samt trækninger i babsernes hængsler i siden..

Ja det kan jo være symptomer på graviditet, så vi må da bare krydse fingre alt hvad vi kan  

Anmeld

28. juni 2012

VNB

Anonym skriver:

præcis sådan ændrede mit udflåd sig til da jeg fik mistanke om at jeg kunne være gravid tog en test 3 dage senere og ganske rigtig var den positiv  

har oplevet det ved begge mine graviditeter faktisk. og for mit vedkommende fortsætter udflådet sådan resten af gravditeten.

så ja jeg vil da mene at det kan være tegn på gravditet, men det er jo langt fra sikker. Så tag en test i weekenden  

Anmeld

28. juni 2012

DitteFisk

Sådan bliver mit udflåd når jeg har ægløsning - dog ikke så meget  

Anmeld

11. juli 2012

MorTilVictoria

Anonym skriver:

var der held? 

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

MorTilVictoria skriver:

var der held? 

Desværre

Men vi prøver igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.