Pletter af i vask...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Mus84

Hej Mødre!!

Giv mig jeres bedste vaskeråd, for snavset/plettet børnetøj!!!??? Hvad gør i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Stumpen

Vanish... Jeg lægger altid det snavsede tøj i blød i vanish en times tid inden vask...

Anmeld

27. juni 2012

LLN

Mus84 skriver:

Hej Mødre!!

Græsknæ på cowboybukser

På med klar opvaskemiddel, og gnubbe med en opvaskebørste med lidt vand.

Anmeld

27. juni 2012

B&J

den flydene vanish bruger jeg putter det på ligger det i 10-15minutter og pletterne er væk... hvis det er fedt pletter bruger jeg opvaske middel

Anmeld

27. juni 2012

De3Guldklumper

Mus84 skriver:

Hej Mødre!!

Vanish oxi action på Spray - eller god gammeldaws minirisk opvaskemiddel

Hvis du bruger vanish - sprayes direkte på tøjet, lader ligge en times tid uden af det tørre ind og så i vaskemaskinen.

Opvaskemiddel - tøjet bliver skyllet over med KOLD vand og herefter puttes opvaskemidlet på - lad ligge en times tid og så i vaskemaskinen

HUSK: Altid kold vand da varm vand binder og dermed gør pletten svære at komme af med

Anmeld

27. juni 2012

CamillaSoefelt

Hvis det er frugtpletter tager kogende vand det. Ellers opvaskemiddel på pletten og i en pose, lad det virke nogen timer og så vask

Anmeld

27. juni 2012

Mus84

Sikke mange svar, allerede! Det er da dejligt

Men jeg bruger også vanish (den lyserøde sprayflaske), det sprøjter jeg på nye pletter når jeg ser dem komme, lader ligge og så skyller og så til vask. Men det får altså ikke pletterne til at gå væk..

Mange gange er der så mange pletter på tøjet og de vil ikke gå væk.. så tænkte jeg lige ville spørge herinde..

Hvad gør i så med pletter som er forsøgt at få væk og de har været i vaskemaskinen? er der noget at gøre med dem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.