jubiii :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

oerbaek

et lille glædes indlæg fra mig  

jeg har søgt ind på pau- pædagogisk assistent uddannelsen men fik for ca 3 uger siden brev om at jeg ikke var kommet ind. I dag ringer de så til mig og siger at jeg alligevel er kommet ind fordi der er nogle der er sprunget fra jeg er helt vildt glad så nu skal jeg på skole bænken fra august af  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Pige2009

Tillykke

Anmeld

28. juni 2012

Janni.

Skønt tillykke med det..

Anmeld

28. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke

Anmeld

28. juni 2012

oerbaek

Tak skal I have  

Anmeld

28. juni 2012

BellaCiinea

oerbaek skriver:

et lille glædes indlæg fra mig  

jeg har søgt ind på pau- pædagogisk assistent uddannelsen men fik for ca 3 uger siden brev om at jeg ikke var kommet ind. I dag ringer de så til mig og siger at jeg alligevel er kommet ind fordi der er nogle der er sprunget fra jeg er helt vildt glad så nu skal jeg på skole bænken fra august af  

Stort tillykke med det! =)

Hvis bare det skete for mig også =/ Men de ringer sgu nok ikk lige og siger sådan..

=/

Anmeld

28. juni 2012

oerbaek

IsabellaCiinea skriver:

Stort tillykke med det! =)

Hvis bare det skete for mig også =/ Men de ringer sgu nok ikk lige og siger sådan..

=/

jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet at det kunne ske men jeg er så glad at jeg nærmest hoppede rundt hele dagen i går da jeg fin det at vide  

Krydser fingre for dig

Anmeld

28. juni 2012

BellaCiinea

oerbaek skriver:

jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet at det kunne ske men jeg er så glad at jeg nærmest hoppede rundt hele dagen i går da jeg fin det at vide  

Krydser fingre for dig

Hehe kan godt forstå du er glad! Det er da også super fedt..

Åhh tak, men ingen chance for at de ringer, da der var 161 ansøgere til 28 pladser, i Silkeborg til PAU.... såå.. jeg daffer på HF i stedet for

Anmeld

28. juni 2012

oerbaek

IsabellaCiinea skriver:

Hehe kan godt forstå du er glad! Det er da også super fedt..

Åhh tak, men ingen chance for at de ringer, da der var 161 ansøgere til 28 pladser, i Silkeborg til PAU.... såå.. jeg daffer på HF i stedet for

Det skkal du ikke sige... I holbæk var der 161 ansøgere til 21 pladser hvor af der kun var plads til 5 fra kalundborg, men ved at der var nogle der sprang fra så blev jeg ringet op

Anmeld

28. juni 2012

BellaCiinea

oerbaek skriver:

Det skkal du ikke sige... I holbæk var der 161 ansøgere til 21 pladser hvor af der kun var plads til 5 fra kalundborg, men ved at der var nogle der sprang fra så blev jeg ringet op

Hmm ja ok.. men... tvivler nu.. der var kun 2 fra min klasse der kom ind..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.