hudløse lår når jeg går i kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Kindfed

Nu ved jeg ikke hvilken størrelse, du bruger, men prøv at google 'lårskåner', så kan du finde en masse forskellige. Jeg har flere par af den slags, der ligner almindelige, hudfarvede strmpebukser, men som kun går til midten af låret. Jeg var LYKKELIG, da jeg fandt dem for nogen år siden. Husker stadig hvor ondt, det gør, med helt rå hus der gnider mod hinanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

LLN

Taco78 skriver:

Hvis du gerne vil slippe for at have cykelshorts på, kan du bruge Helosan salve (eller en af de billigere modeller) Det bruger mange cykelryttere også inde i deres cykelshorts, for at undgå at få sår pga friktion.

Det bliver ikke fedtet

Kommer det ikke på kjolen og kan ses når man har siddet ned?

Anmeld

27. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LLN skriver:

Kommer det ikke på kjolen og kan ses når man har siddet ned?

Nej nej slet ikke, du smørrer bare lidt på mellem lårene Det trænger jo langsomt ind i huden - det er en drøj salve. Du kan evt have lidt med i tasken til at smørre med i løbet af dagen.

/ Taco78 

Anmeld

27. juni 2012

minimig

Jeg har samme problem og har fået følgende tip (som jeg dog endnu ikke har prøvet): antiperspirant! Simpelthen bare en deo på lårerne... det lyder mærkeligt, men jeg skal have det prøvet

Anmeld

27. juni 2012

AnneBJ

skrukkrukken skriver:

Jeg har samme problem og har fået følgende tip (som jeg dog endnu ikke har prøvet): antiperspirant! Simpelthen bare en deo på lårerne... det lyder mærkeligt, men jeg skal have det prøvet

Jeg har prøvet - og det virker!! Jeg brugte spray, men syntes dog det var besværligt at spraye på det nødvendige område, uden at ramme 17 andre steder også...

Anmeld

27. juni 2012

tarkoflen

skrukkrukken skriver:

Det har jeg prøvet og det virker! Jeg synes dog at spray deo er bedst

Ellers har jeg klippet strømebukser, hvor der var hul i over eller et par leggins der er lidt slidte

Anmeld

27. juni 2012

minimig

AnneBJ skriver:

Jeg har prøvet - og det virker!! Jeg brugte spray, men syntes dog det var besværligt at spraye på det nødvendige område, uden at ramme 17 andre steder også...

Det er jeg glad for at høre! Så kan jeg gå med kjoler til sommer!

Anmeld

27. juni 2012

minimig

tarkoflen skriver:

Det har jeg prøvet og det virker! Jeg synes dog at spray deo er bedst

Ellers har jeg klippet strømebukser, hvor der var hul i over eller et par leggins der er lidt slidte

SÅ skal jeg ned og have købt noget spraydeo!

Anmeld

27. juni 2012

nusenjo88

glidcreme!!!helt klart det bedste for mig til at løse det problem:-D

Anmeld

27. juni 2012

lukaj

det der deo er det så ligemeget hvilken deo jeg bruger. dem jeg har stående er jo fyldt med parfume, skal det være noget bestemt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.